Fredrika skrev 2011-12-30 09:33:11 följande:
Hur tätt är det mellan den yngsta och 3an?
Jag gick på knäna, sov aldrig, åt aldrig och var mer levande än död. Mitt äktenskap sprack tidigare under graviditeten ocha llt med skilsmässan skulle ordnas i samband med födelsen av barn nr 3 och för att toppa av det gick min bästa vän bort 6 veckor efter förlossningen. Jag var allt annat än i toppskick kan jag minst sagt säga. Nr3 är 5 veckor tidig med andingsbekymmer som följd och som bebis åkte han på astma, svampinfektioner som gjorde att han tappade enorma mängder hud som bildade öppna sår bla all hud på halsen och var dessutom så känslig mot mjölk att magen brakade på honom om jag hade hållt på med mjölkproukter innan jag gjorde hans flaska med hyperallergen ersättning. Nr2 var ju fortfarande bara en bebis på sina 11mån och min "stora flicka" nr1 var 3.5år och saknade sin pappa så mycket att hon höll på att förgås.
Min karlslok till x har fortfarande inte träffat sina barn sedan mars 2010, dvs har han aldrig träffat sin 3a.
Haha, hoppsan, nu fick ni höra lite skit också ;)
Men OJ.... Vad du varit med om mycket tufft, verkligen... Känner starkt med dej.
Vilket svin till karl då! oansvarig och omogen!! Fattar mej inte alls på sånt beteende! *Grrr*
Hur har du det idag? Mår du bra nu?
((Kram))