Issan8 skrev 2012-02-02 11:15:51 följande:
Jag och mammen kommer nog att köpa en begagnad vagn, dom ser ju så fina och fräscha ut så vi satsar på det. Ev att vi köper en ny teutonia om vi ändå är i Tyskland som vi kanske ska till, tänker att dom är lite billigare där eftersom Teutonia är tyskt.
Jag kan inte sluta spekulera i vad för kön jag har i magen, vi har kommit över ens om att inte ta reda på könet. Min man spelar det verkligen ingen roll för, jag försöker inbilla mig att det inte spelar någon roll för mig heller men innerst inne vill jag lite hellre ha en flicka, men jag tycker egentligen det är fel att tänka så när man ska vara glad om man får ett friskt barn. Men det finns så söta flickkläder att jag blir helt galen, älskar klänningar!!!
Så vad tror ni, detta var i v.12, doktorn kunde se könet men antar att det var från en annan vinkel.
Spekulationer är välkomna, ser det mera ut som en pojk el en tös?
Okej, nu läste jag på lite om vad man ska kolla efter, men jag tror att din bild är för otydlig för att vi ska se någon könspapill alls. :S Eller, tydlig är den kanske, men väääldigt liten.
Hur som helst, möjligt är det alltså att ana könet i v12, men tydligen inte särskilt säkert. Spännande sånt här, tycker jag! :)