Tina lind skrev 2012-02-20 14:38:09 följande:
Hoppas ni alla haft en lugn och fin helg!
Här är vi äntligen på gång att bli friskare. Lille plutten hostar inte lika mycket och snorar inte lika mycket och så äter han bra igen. Jag hade så hemsk huvudvärk att jag grät i lördagskväll men nu är den på väg bort och bihållorna verkar bli bättre, så skönt! :)
Är det någon som haft syskonvagnen brio double wave? Min lilla plutt kommer ju vara 1½ när bebben kommer och då måste jag ha en syskonvagn. Men jag gillar inte när man inte kan ha barnen emot sig eller vagnar där de sitter för "utsatt", jag vill att de ska sitta skyddat för blåst och snöfall och ändå få plats med åkpåse och overall. Så dumt att det finns så få på blocket bara, men än har jag ju tid att hålla utkik iof :P
Jag har en del enkelvagnar också ifall man är fler ute och går eller så.
Har en ny brio race i kartong som jag tänkte börja använda till sonen i sommar.
Har en brio happy med ligg och sittdel, använder sittdelen åt lillen nu men han ska få sluta med den i sommar tänkte jag för då åker liggen på till bebisen.
Sedan har jag en brio sing, sittdelen är inte bra till den vagnen men liggdelen är jättefin och ombonad och ett jättestort plus att jag kan ha mitt babyskydd på chassit, den kommer användas när vi ska hem ifrån bb och första tiden här hemma. Den är så lättkörd.
Jag har också en blogg förresten som jag haft sedan 05, vill någon läsa är det bara att skicka ett meddelande till mig så får man användarnamn och lösen.
Jag läser gärna andras, så roligt att följa andras funderingar och vardagsliv :)
Välkommen att läsa min blogg, den ligger i sidfoten. :) Och maila gärna användarnamn och lösen! :)