Augustibebis 2012
Hmm, avreggade saaajmon sig nu? Min huvudvärk är inte nådig idag....
Hmm, avreggade saaajmon sig nu? Min huvudvärk är inte nådig idag....
Så rart!Jag måste fråga... nu, sedan en vecka ungefär, så har jag börjat få sammandragningar. Inte så smärtsamma, men det känns ändå obehagligt, och det är några stycken om dagen. Oroar mig för att de redan börjat komma, och att det känns så starkt obehagligt.
Någon som varit med om samma? Är det helt okej eller borde man kolla upp det?
Ja, det är väl just det där "så länge det inte gör ont" smärta är ju liksom ganska relativt.
Det jag tänker på är ev. urinvägsinfektion, som väl kan ge mycket sammandragningar.
Hur känns växtvärk i magen, och hur mycket brukar ni känna av er mage?
Jag är 13+6 idag, och efter att jag började blöda för över en vecka sedan så har har det fortsatt att komma brun blödning/flytning varje dag. De sa åt mig då jag var och kollade om allt var bra att jag ska höra av mig om det börjar blöda på nytt och om jag dessutom får kramp/värk i magen. Så jag har varit jättenervös för att känna av något i magen, har inte vågat ta värktabletter mot huvudvärken för jag är orolig att jag inte ska känna av magen isåfall. Hittills har det gått bra, men inatt och i morse har jag känt av lite värk i magen, ingen kraftig värk utan bara typ molnande värk, kan det vara växtvärk?
Åh, klippet var vekligen fint.
Jag är absolut inget fan av monarki, men blir ändå väldigt glad över att den blivande regentfamiljen är så "vanlig". Så vanligt man nu kan vara under dessa omständigheter.
Hoppas de inte väljer en kronan-vagn så att de tar slut! ![]()