Augustibebis 2012
30 dagar kvar idag!
Bmbesök idag, 35+4.
SF-mått 34cm.
Blodtryck 118/83. (precis när jag klivit innanför dörren till bm efter att ha cyklat dit)
Hjärtljud 154 slag/min
Huvudet neråt, nu fixerat!
30 dagar kvar idag!
Bmbesök idag, 35+4.
SF-mått 34cm.
Blodtryck 118/83. (precis när jag klivit innanför dörren till bm efter att ha cyklat dit)
Hjärtljud 154 slag/min
Huvudet neråt, nu fixerat!
Härligt sommaren!!
Går in i vecka 37 idag. Nu kan bebis få komma tycker jag :D
Nu ska jag gnälla för första gången! Men fyyy för halsbränna! Blää man kräks ju nästan!
Nån mer än jag som har lagt plastad frotte i sängen? Alltså inte spjälsängen, utan som skydd ifall vattnet går i sängen..? Har nämligen en helt ny dyr bäddmadrass, dock med madrasskydd (tunn madrass) över, men där emellan plastad frotte.
Blir det varmt eller andas det nånting? Har inte hunnit testa, la dit det nyss när jag bäddade rent :D
Godmorgon tjejer!
Vaknade inatt, klockan var 02.50. Hade sån mensvärk. Mådde illa och kände mig obehaglig i hela kroppen. Dålig i magen. Tog 2 alvedon och knatade runt lite här hemma, sen kunde jag somna.
Förvärkar??
Har aldrig känt sådär!
Godisbit: jag har olika långa dagar, och har fått information om att man går ersättning per dag, dom har iaf aldrig frågat mig hur jag jobbar..
Godisbit: måste tillägga även att jag har hel graviditetspenning, och den betalas ut för alla dagar i veckan.. Så man får betalt för en hel månad, inte bara arbetsdagarna..
Sommaren: kul att du nämnde klickandet, det klickade om min mage igår, låg och funderade länge på vad det är för nåt! Vet du?
Babyhummingbird; välkommen tillbaka! Reagerade också på att du inte skrivit på ett tag, vi har ju samma bf, minns att du varit väldigt aktiv sen början :)
Albasmamma: skönt att du får en extra koll, hoppas allt ser bra ut och att du blir av med huvudvärken snart!