• anneh

Augustibebis 2012

Svipp: så känner jag också, liksom, kommer det en bebis? Till oss? Som vi får behålla? Så svårt att förstå för mig :)

• anneh

Här är en till med opererade bröst. Gjorde dom för lite mer 3år sen, 19år gammal. Har bakom muskeln. Det ska väl inte påverka amningen nånting? Hoppas allt funkar som det ska, men det ska väl inte vara några problems.

Ska absolut göra om op när jag är färdig med bebisverkstan. :)

• anneh

Tjockisbullen: det blir lätt så när det är ett så stort gäng :D

Härligt att dina värden ser fina ut! :)
    Krya på er!

• anneh

Gahh, nån dom har tips på hur man packar ner dricksglas bäst i flyttkartonger? Har tidigare packat i silkespapper, men nu har jag tyvärr slängt allt, och har inga tidningar heller :S

• anneh

Sommaren: jag hade valt tvättmaskin. Står inför det valet nu, och väljer utan tvekan att ha egen tvättmaskin. Skönt att kunna tvätta när man vill samt att man slipper släpa tvätt och ev bebis till tvättstugan.

• anneh

Åh, saknar en gillaknapp just nu! Äppelpaj lät ju hur gott som helst LindaPernilla!

• anneh

Bez imena: jag var hos läkaren med min allergi, hon ville inte att man ska äta tabletter, utan livostin nässpray och ögondroppar.. Funkar sådär..

• anneh

Natlup: väldigt lågt sf mått för den veckan, är det inte? Inte för att jag har sån koll på sånt, du kanske alltid haft lågt :)

• anneh

Natlup: jag är inte sjukskriven just för fogarna, utan ischias, och jag gick via vårdcentralen.

Svar på tråden Augustibebis 2012