• anneh

Augustibebis 2012

Håller med en del, kommer sakna graviditeten massor! Har mått sååå himla bra hela tiden, har inget att klaga på förutom halsbrännan som är lite halvjobbig. Och så kommer jag inte sakna kommentarerna från en kraftigt överviktig kollega på jobbet -vad tjock du har blivit, vad stor du är! Osv..

Trots att jag enligt många har väldigt liten mage.. Tror hon mår bra av att kalla andra tjock, haha!

• anneh

Lillakotten: Jag sover också sjukt bra! Iofs har jag inte haft några problem med nånting överhuvudtaget, men jag klagar inte :D

• anneh

Grattis NiniMe!

Katten: Hände samma sak här igår när vi hade sex, vi blev lika förvånade båda två, och det här kom från mig. Skumt det där, har aldrig varit med om nåt liknande. Var också tvungna att bädda om..

• anneh

Går förresten in i vecka 38 idag, så nu får bebis gärna komma! :)

• anneh

Babyhummingbird: Håller med lillakotten, förstår exakt vad du menar, och kan nog inte säga nåt för att få dig på andra tankar, men jag förstår dig!

• anneh

Skulle också behöva börja med storkok, så man kan fylla frysen lite, så det inte blir värsta projektet att fixa middag när bebis är här.
    För när sambon ska laga mat blir det hämtpizza, men det är han iofs bra på :D

• anneh

LiJon: nu har jag inte barn sen innan, men jag beställde plastad frotte på allt för föräldrars webshop.. Finns även på tex ikea..

Svar på tråden Augustibebis 2012