Augustibebis 2012
Ang förlossningsbrev, jag tänker inte skriva nåt, då jag inte vill ha nåt planerat, utan vill ta det som det kommer, och kommer säga till hur jag vill ha det allt eftersom..
Ang förlossningsbrev, jag tänker inte skriva nåt, då jag inte vill ha nåt planerat, utan vill ta det som det kommer, och kommer säga till hur jag vill ha det allt eftersom..
Kampis: frågade också om hinnsvepning sist jag var hos BM, fick till svar att nej, det får man när man är överburen.. Men nu är hon på semester så jag ringde den andra barnmorskan och beklagade mig över att jag börjar samla på mig vätska, och vips så fick jag en tid på fredag (39+0), så skulle hon göra en hinnsvepning om jag var mogen.
Får verkligen hoppas att tappen är mjuk!
Mammsen: Underbara tips, du är klok du! Nu när jag börjar tänka efter så kanske jag har några önskemål ändå! Ska se till att få ner dom på papper :)
Mm ang sex, här blir det bara typ var 3e dag, lusten och viljan finns, men det är såå varmt inne! Men nu jävlar ska det färdknäppas, hoppas man mjuknat nånting till på fredag..
Kampis: hahahaha! Fick en härlig bild framför mig, spindelnät haha!
Jaa jag såg också det, får passa på att gratta Naimis här också, grattis!
Grattis Tina!
Stort grattis Albasmamma!!
Lycka till Maaya!
Grattis till körkortet Sally12!
Grattis Jloow och Karo77!
Jguz: Håller med dig..