• anneh

Augustibebis 2012

Natlup: nej jag har varit hemma 2veckor, och nu känns det hur bra som helst konstigt nog. Ska dock inte överanstränga mig (ska flytta om en vecka), då kommer det tillbaka. Kommer inte återgå till jobbet då jag går på graviditetspenning i dagarna.

• anneh

Ni som inte får appen att funka, det kan va så att ljudet är nerdraget.. Finns en grej man drar upp det med :)

• anneh
    LindaPernilla skrev 2012-05-27 14:09:39 följande:
    En promenad till ica slutade med en ambulanstur för mig idag. Svimmade i kön på ica. Fy! Blodtrycksfall tydligen. Ubåt och lov så tog någon emot mig när jag föll, så magen klarade sig. Allt såg bra ut när jag kom till akuten förutom lågt blodtryck som blev stabilt efter ett tag. Tack och lov så ångrade sonen sig i sista sekund att följa med till affären, så han slapp se allting. Nu känns det mycket bättre.
    Nej men usch! :(
    Kan man göra nåt för att förhindra att det händer igen?
  • anneh

Ang helger och FP så måste man ta en vardag i samband med helgen, tex fre lör sön eller lör sön mån..

• anneh

Trossan: ja det låter ju logiskt.. Om du inte kan bli sjukskriven 100% vill säga. Så slipper du slösa fpdagar..

• anneh

NiniMe: känner du att hon ligger rätt?

Jag misstänker nämligen att min bebis har vänt sig, senaste 4 dagarna har jag nästan enbart känt sparkar uppåt, vilket jag inte gjort tidigare.

När brukar dom vända sig? Vecka 30+3 idag..

• anneh

Natlup: jag har inte fixat nånting alls känns det som, men jag flyttar på onsdag så då ska det fixas! :) längtar!

• anneh

Igår kväll och inatt har jag haft jätteont i höger ljumske! Det ilar nåt så fruktansvärt! Nån som haft liknande, vad är det?

Svar på tråden Augustibebis 2012