Inlägg från: eightythree |Visa alla inlägg
  • eightythree

Augustibebis 2012

woho! skattepengarna kommer kanske nu i veckan! *kliar i fingrarna*

Har dessutom bara 9 arbetsdagar kvar innan midsommar (sen semester och fp)!!!

Imorgon blir det mvc för koll. Spännande se hur sf måttet ligger, känner mig mycket större än med de andra barnen. Just nu håller h*n på att böka runt och sparka så det känns som spasmer i ena skinkan, haha!
     Ha en bra kväll alla!!! 

• eightythree

Bm idag v. 29+6:
    Sf 28, blodtryck 104/62, vikt ?, hb och glukos får jag resultat på nästa gg om 3 veckor, hjärtslag 146sp/m allt ok.
    Trodde att sf skulle vara större i och med att det är tredje barnet...

• eightythree

Fru Elle: ska kolla när jag har pappren framför mig men har legat på låga siffror då med vad jag minns. Känner mig dock mkt större nu men pratade om att det var moderkakan som ligger " i vägen" på höger sida fram...?

• eightythree

Tvättar bebiskläder och textil för fullt idag. Sen ska inventeras!

• eightythree

Styrkekramar till dig Tira!!! Man måste få ösa ur sig ibland!

• eightythree

vilken natt!!! Inget barn ville somna, sen har det varigt oroligt konstant av olika skäl och nyss var 3 åringen vrålhungrig. Själv vaknar jag av varenda litet ljud... Kul att det är dags att gå upp om tre timmar och göra sig redo för jobb och allt.. Puh!

• eightythree

Så trött och oinspirerad! Vill inte jobba mer! Låt dessa två veckor gå fort nu!

• eightythree

Ladda ladda ladda! Ska ta mig iväg för att gå på husvisning och ta med barnen till leklandet för första gången. Lär bli ös känner jag!!! Har väldigt ont i benen bara så är mest orolig över att det ska sabba dagen. Sambo jobbar så jag får hjälp sv barnens faster iaf. Tur man har en assistent ibland!
    Provar skötväskan idag för att känna efter om jag är nöjd. Köpte en skiphop av en kompis men nu när jag packat känns den liten. Är jag inte nöjd går det ju att säljs vidare, för jag vill kunna ha extra med till 3 åring som pott tränas och till bebis. Annars får jag väl köra på min gamla hederliga Björn Borg väska istället. Svart skinn och neutral...
    Har ni testat skip hop tidigare?

• eightythree

Sommaren: det är en " skip hop duo delux"

• eightythree

Natlup

Hade ingen tvättmaskin när vi fick första barnet och inte nu heller. Har använt och kommer att använda babyskyddet som du säger. Eller möjligtvis liften till vagnen om det är bättre vid något tillfälle...

Svar på tråden Augustibebis 2012