Augustibebis 2012
Funderar på en promenad, men det räcker med en sväng runt huset så är magen som en hårt boll. Vågar man sig iväg? Hur rörliga är ni nu? Har haft en del förvärkar och tryck nedåt de senaste dagarna. Jag är i V36+0 idag..
Funderar på en promenad, men det räcker med en sväng runt huset så är magen som en hårt boll. Vågar man sig iväg? Hur rörliga är ni nu? Har haft en del förvärkar och tryck nedåt de senaste dagarna. Jag är i V36+0 idag..
Heja Hejochhå!
Stort grattis till er Novaunique!!! Underbart!
Gipsy: ja man känner sig som världens tråkigaste mamma som inte orkar något. Vi har flyttat från hus till lägenhet, för att hitta hus på den ort vi jobbar i. Ingen av oss trivs och instängd är vara förnamnet. Barnen är vana att springa in och ut som de vill, men nu plötsligt är det vägar och trafik som gör att vi måste ta med barnen iväg varje gång vi ska ut och leka eller göra något. Inte vår melodi riktigt. Längtar tills vi hittat nytt boende att trivas i! Barnen klättrar på väggarna och mitt upp i detta ska jag lägga en hel del tid på en liten till. Timingen kunde vara bättre
Åh, låter som ett gott tips mot halsbrännan! Jag har det rätt lindrigt och slipper för det mesta halsbränna just nu, men vissa dagar är det enbart omeprazol som gäller.
Har nyss rensat 15 liter jordgubbar efter en sväng med familjen till självplock. Gott gott! Känns i kroppen efteråt och sd är igång igen efter cirka ett dygns lugn.
Funderar även på om proppen börjat lossna...
:-S
jguz: Kan peppa dig med att jag mått prima med mina tidigare två barn. De har kommit i v.37 och v. 38 ändå! =) Så det blir när det blir ska du se! =)
Appropå ingenting... Har någon erfarenhet av ergobaby bärsele?
Fru Elle: tack för din erfarenhet av selen! Blir ännu mer sugen nu, måste ju kunna bl.a. Gå till tvättstugan lite smärtfritt.
Grattis saftmedbulle! Hoppas allt går bra med er!
Apropå spruta efter så minns jag inte vid första, men vet att jag fick en spruta för tre år sedan med son två. Vaga minnen men känns bekant om att det var för att livmodern skulle dra ihop sig. Fick i låret...