Inlägg från: eightythree |Visa alla inlägg
  • eightythree

Augustibebis 2012

Grattis Helenas!

• eightythree

Idag är det jag som sitter men onykter sambo. Förstår vad ni pratade om förra helgen.... Fattas bara att vattnet går och det blir kaos inatt... Gnällinlägg jag vet,
    måste bara tömma lite...

• eightythree

Grattis till er båda Katten och Any!!!! ð??

• eightythree

Hejochhå: vill gratulera till sonen och skickar med styrkekramar till er alla! ❤

• eightythree

Åh nu händer det grejer för flera! Spännande!!! Håller tummar och tår för alla!!!

• eightythree

Sommaren: jag har haft bepanthen istället för inotyol periodvis. Fungerar på liknande sätt mot röda stjärtar, eksem och dyl men lämnar inga fläckar på kläderna om det skulle kladdas bra när det behöver smörjas och barnen är lite äldre och kanske inte har blöja utan underkläder...

• eightythree
    Go kväll alla damer! Glad

Är det fler än jag som har bröst som känns mjölkfyllda och är ömma? Har haft svårt för mjölken att rinna till med de tidigare två barnen, men nu går jag i v.37+ 0 imorgon och det spänner ordentligt och droppar. Måste tömma lite för att stå ut när det klias...

Har haft en dag med väldigt lite fosterrörelser. Det är väl dags för minskning kanske, men man reagerar ju med detsamma. Blir jag för orolig får jag väl ringa fl.

Tog mig i kragen och promenerade 1h nu ikväll - så underbart skönt att röra på sig! Var förbi ica på hemvägen och laddade med 3-6kg blöjor när jag ändå skulle köpa till lillgrabben och hade en kupong med.  Lite kul med småinköp! Gjorde jfs ett lite dyrare med och beställde en bärsele från ergobaby med nyföddinlägg för att kunna ta mig till och från tvättstugan framöver. Lyxigt med något nytt! Har köpt en hel del begagnat och har ärvda grejer i det stora hela. Hade en Baby björn original (beg.) till tidigare barn, men var aldrig riktigt nöjd - så nu ska det som sagt bli kul att testa nytt!

Vill att bebis ska komma! Vi går alla här hemma och väntar nu, både stora och små! Känner mig inte som någon toppenmama som inte orkar sitta och leka ens.... vill bli rörlig igen!

Imorgon är det BM besök. Ska skriva förlossningsbrev/sammanfattning bl.a. Tänkte även diskutera om syntocinonsprutan. Tror att jag ska skriva att jag avstår såvida det inte blir komplikationer. Är bekant med tjejen som driver bloggen ni hänvisade till häromdagen kring syntocinon vs oxyticin och ska få mer info skickad till mig under kvällen.  
  • eightythree

37+0 idag och bebis ligger redo. Bara att vänta!

• eightythree

Grattis till alla nya bebisar! Njut och återhämta er nu i lugn och ro!

Lycka till imorgon med snitt och igångsättningar!  

Svar på tråden Augustibebis 2012