Augustibebis 2012
Finns även hemmasydda snugglenest/babynest på tradera, billigare än orginalet
Finns även hemmasydda snugglenest/babynest på tradera, billigare än orginalet
Så här står det på Facebook om Kronan babyboxar
Vi har fått otroligt många brev och kommentarer om när vi får in nya paket. Det är verkligen jättekul att så många är intresserade av vår babygåva. Dock hade vi från början ingen aning om att ni var så många! Därför tar det tid att ordna fram ett större lager. Nu börjar vi i alla fall närma oss en lösning. Från och med 23/4 har vi fått fram ett litet lager och då kommer vi göra beställningsformuläret tillgängligt igen. Men vi misstänker att även detta snabbt kommer ta slut. Om en månad kommer vi ha ett betydligt större lager, och då hoppas vi att det räcker betydligt längre. Tack för visat tålamod och stort grattis till alla er som går i väntans tider eller som just fått en liten bebis!
Ja så i slutet på maj så gäller det att vara snabb till Kronan för att få ut babyboxen , var så längesedan jag bokade min så jag hoppas få tag på en då
Angående ErgoBaby så är den toppen, väld värd sina pengar, köpte en 2008 som jag bar sonen i hela dagarna då han hade kolik och vägrade sova själv, tyckte aldrig det var tungt och städade, tvättade och lagade mat med sonen i Ergon, använde den även till andra barnet men sålde den tyvärr sedan då jag inte trodde vi skulle ha en trea.
Men har nu köpt en ny för halva priset via Smartson, blev en ErgoBaby Performance denna gång, i blått, himla snygg
799 för en ny på Jollyroom är ett bra pris då begagnatpriserna på tex Tradera är högt för Ergon,
Gekås är mycket dyrare än Net on Net, tror vi köpte våran på Jula för 500
Så glad jag är, fick precis reda på att jag vunnit en vagga, nu är sovplatsen löst den första tiden, har funderat hur vi bäst skulle lösa det då vi har två våningar och jag vill kunna ha bebisen på båda våningarna beroende på vart jag är och samtidigt, det är en BabyBjörns vagga harmony, hade inte köpt den själv då den är lite dyrt,runt 3200-3500 http://www.babybjorn.se/produkter/sova/vagga-harmony/vagga-harmony/ , hade ju vagga och spjälsäng tidigare som vi sålt då vi inte tänkt skaffa en trea, hoppas äntligen få en bebis som gillar att sova på egen hand
fast som vanligt hamnar han väl i sängen hos mig på natten då de är enklare så när man ammar

Tack, brukar sällan vinna och absolut inte dyra saker och just vagga kanske inte är något jag hade prioriterat annars
Ninime: Ja det är inte kul att det går fort uppåt med vikten, fast det syns inte på bilderna i din blogg att du gått upp 19 kg, men även om det inte syns så är det ju tungt att bära på ,men jag vet hur det känns, för mig känns 10 kg i vecka 24 mycket, hoppas det lugnar ner sig nu som de andra 2 gångerna, hatar liksom att alla kläder är för små