Augustibebis 2012
Minns inte vem som frågar nu men i fredags kände jag bebis både över naveln och på sidorna om naveln och på ul låg hon med huvudet neråt. Fick inte riktigt ihop det men antar att det är armarna hon flaxar med på sidorna.
Minns inte vem som frågar nu men i fredags kände jag bebis både över naveln och på sidorna om naveln och på ul låg hon med huvudet neråt. Fick inte riktigt ihop det men antar att det är armarna hon flaxar med på sidorna.
Tack för infon Grizabella, då lägger jag inte ner ett projekt på att få tag i den. Hade fått låna svärmors medmerakort då vilket hade blivit lite omständigt.
Anneh: har du hämtat det nyss? För jag tror de ändrat "reglerna" så att man måste dra sitt medmera kort nu när man hämtar.
Fru elle: jag vill med ha en tankini! Den var fin! Du får utvärdera och berätta sen hur den sitter. Jag provade en fin på topshop i london, var i v 20-21 då och det glipade redan då fastän den var maternity så jag vågar mig inte på att beställa en. :(
v 31 och 70 dagar kvar! Tiden springer iväg!
Blir förlossningsfilm på föräldrakursen idag. Vet inte riktigt om jag ser fram emot det eller ej... Dessutom garvade jag mig igenom hela profylaxfilmen förra gången för den var så fruktansvärt fjantig. Pinsamma mig...
Håller med jloow! Gå tillbaka å slå näven i bordet! Om hon är anställd så be om att få bli klippt av nån annan om situationen känns obekväm.
Kampis: haha va gulligt sagt! Eftersom jag träffat din vilda dotter kan jag se det framför mig. :D
Det finns möjligtvis INGEN i tråden som nån gång inte FÅTT amma? Jag får ju inte och de ska stoppa mjölktillförseln med tabletter på BB. Funderar på om jag ändå kanske behöver ha en skön behå och såna där koppar eller vad det är om det börjar läcka. Eller hur snabbt stannar mjölken upp liksom? Om nu nån vet... Känner mej så ensam i det här med att inte amma... :/ Får nog prata med bm om det lite...