novaunique skrev 2012-06-11 20:17:42 följande:
Sommaren12:
Vi köpte en ny Skoda Octavia när dottern föddes (snart 6 år sedan) och den fungerar oklanderligt fortfarande!
Kul att höra! Hoppas denna håller lika bra som er! :) Ska bli lite kul med ny bil, har aldrig haft en ens i närheten ny!
Issan8 skrev 2012-06-11 22:04:35 följande:
Nu fick jag dåligt samvete efter att ha läst i graviditetskalendern här på FL om v.33 som jag går in i på onsdag. Insåg att jag varit väldigt slarvig med maten sista månaden och inte ätet mycket fisk eller kött, linser å bönor äter jag typ aldrig...käkar mycke t frukt å grönt samt ägg, pasta å mjölkprodukter men alltså inte det andra.
Hur noga är ni med att variera kosten å få i er alla näringsämnen? Omega 3 existerar väl knappt i min kropp då jag knappt äter fisk 1 gång i veckan...kanske dags för en förbättring sista 7 veckorna så stackars bebis får all näring den behöver.
Helt ärligt så tänker jag inte så mycket på vad jag äter. Jag har fått craving på fruktsallad nu senaste veckorna så äter typ en halv banan, ett äpple och två kiwi varje dag. Annars äter jag mest kött och grönt. Bönor, ägg och fisk är jag halvdålig på. Fisk hade jag craving på i början av graviditeten och åt mycket då men inte lika mycket nu. Har Linas matkasse nu sen fyra veckor tillbaka och där är ju himla bra sammansatt mat så kanske det reder mina problem varannan vecka åtminstone... ;)