AE84 skrev 2012-06-09 14:06:23 följande:
Äsch behövs ingen ammning, det som gör susen är snabba barnvagnspromenader, plankan framför tvn å borta med alla sötsaker! -20kg på ett kick :)
Ja vi får väl se hur det går... Barnvagnspromenader blir det nog men jag är inte typen som gympar hemma nåt. Ska försöka ta mig till gymmet så fort som möjligt. Men men, det är ett problem jag tar tag i om ett par månader... ;)
Stövelkatten skrev 2012-06-09 19:25:38 följande:
Så länge du ligger inom ramarna för flygbolagets reglar så kan de ju inte säga något alls.

det är ju de som skapat reglerna. Vad är det för flygbolag och vad har de för gränser?
Förresten... Ha så skönt!!!!
Jag tror verkligen inte att det är nåt problem så länge man följer flygbolagets bestämmelser. Dock så får jag invända att de har ALLTID rätt att neka gravida att gå på vid gaten oavsett vilken vecka hon är i. Piloten är den som har sista ordet. Som sagt, tror väl knappast det händer men det är när gravida har haft värkar på flygplatsen som piloten beslutat att det finns risk för födsel uppe i luften och därmed blivit nekad ombordstigning.
Så knip och se muntra ut när ni stiger på så är ni safe HAHA! ;) Ha en skön resa ni som åker bort!