Inlägg från: Sommaren12 |Visa alla inlägg
  • Sommaren12

Augustibebis 2012

Tack ni!! :) blir kvar till ikväll och om proverna ser bra ut då så får jag äntligen gå hem! Så trist här. Har inget att läsa, ingen tv eller nåt annat som kan underhålla...

Fransyskan: säg att svenska gravidas "rejäla" viktuppgång är hemligheten bakom att vi är snyggaste befolkningen i världen! Långa och ståtliga! ;)

• Sommaren12

Amen va smarta ni är!! Eller kanske e jag som är hjärndöd som inte tänkt på det! Ska genast kolla på barnmorskan i east end! ;)

• Sommaren12

Bellatrixx: va skönt att ni pratade ut om det och att det visade sig va lite missförstånd i kommunikationen. Se nu till att vila ut!

Nu ska det snart tas lite prover igen och med lite tur kan jag gå hem om ett par timmar! Känns som jag träffat nästan hela styrkan på fl och bb nu och alla är jättegulliga så det ger en ju lite hopp inför dagen d! Önskar man kunde önska specifik bm för här är en jag connectade riktigt bra med!

• Sommaren12

Dum fråga kanske men får ni också kissa hos bm och stoppa i stickan själv? Min bm sa till mig "stoppa i den och vänta 60 sek" men ska man ha den i urinen 60 sek eller ta upp den direkt och vänta 60 sek? Har gjort det sistnämnda men nu kom jag på att det kanske ska va på andra sättet? Resultatet blir ju olika beroende på hur man gör. Känns pinsamt att fråga bm nu efter alla gånger...

• Sommaren12

Mammsen: minns dig absolut! Välkommen tillbaka och hallå inte stör du!! Du verkar haft det jobbigt, hoppas det e lugnare nu!

Nu är jag hemna från bb. De hittade aldrig vad som var fel... Men ändå skönt att kunna avskriva vissa farligheter.

• Sommaren12

Natlup: här har de bara information i en konferenssal på sjukhuset som en bm håller i. De visade bilder å så från fl och bb. Var på den infon igår, sen på kvällen blev jag ju inlagd så då fick jag se allt på riktigt haha. Tycker det känns bra att ha bekantat mig lite med stället och ha fått träffa rätt många olika bm. Nu vet jag precis vart allt ligger och fick en positiv känsla av personalen. Det e skönt att ha med sig. Så jag hade definitivt gått om jag fått chansen!

• Sommaren12

Åh va här packas väskor! Bara jag som tycker det känns så avlägset än? Kommer nog inte packa min förrän om en månad.

Challelotten: vad för typ av väktare är du? Jag hade ufrågasatt det. Jag jobbade som civil väktare (butikskontrollant) och rondväktare. Det första hade jag absolut inte fortsatt med som gravid, blev hotad ofta ich fick sitta långa stunder ensam med desperata personer i ett rum tills polisen kom. I en sportaffär var väktarrummet helt enkelt deras verktygsrum där det fanns hammare och såg mm... Ingen radio eller nödlarm hade vi heller. Kul när man står där som tjej med en fullvuxen karl ibland... Som rondväktare gick man ju flera mil per natt, hade aldrig klarat det nu. Får ont och sammandragningar efter att ha gått lugnt i en halvtimme. Så jag hade ringt dom och frågat hur fan de tänkte!

• Sommaren12
    Hejåhå skrev 2012-06-14 12:17:09 följande:
    Såg precis rumpan bakifrån inne på tjejtoan på jobbet. Vilket ardenner-arsle! Av någon anledning ekade textraderna "she has ass like a truck, truck, truck" och "I like big butts" på vägen tillbaka till mitt rum. Jag är nog kvar här och kuckilurar resten av dagen och kör något mindre åtsittande imorgon. Trikåklänning var lite väl modigt, fattar inte vad jag tänkte imorse...:)
    Fy fan känner igen det där! :/ På senare år har jag börjat gilla att springa och med det hände det omöjliga, min häck blev mindre! Har en bred och rund rumpa och hur mycket jag än tränat annat förut så har allt blivit mindre utom just den så det kändes ju ganska gött att röven blev mindre med löpningen, men nu... Nu är den lika jävla fet igen! Blä! 
Svar på tråden Augustibebis 2012