Augustibebis 2012
Men ojdå, hoppas du slipper det där igen. Låter jobbigt!
Eightythree: jag lider med dig! Kan ju inte heller sova om nätterna. :( Men inatt har jag sovit gudomligt!! Har ett vagt minne av att jag var på toa en gång men sen måste jag somnat direkt igen och sov "enda till" 7! Jag brukar annars vakna vid halv fem...
LiJon: jobbigt med svärisarna. :( Min svärfar sa med nåt halvluddigt om att de ville köpa vagn till oss. Han hade sett nån i tidningen. Tror det var en Brio Happy. Men vi tackade nej för vi ville ju ha en icandy som är betydligt dyrare. Tycker nog dina svärisar kunde vatt lite tydligare. Det är mer pinsamt för dom än för er, men jag förstår vad du menar. Min man tänkte fråga dom nu om de ville hjälpa oss med en tvättmaskin ist, men jag har fått honom att lova att inte be om det. Tycker det vore pinsamt! Även om vi skaffar en för att vi ska ha barn så är det väl inte lika kul att köpa en tvättmaskin till nån som barnvagn.
Grattis godisbit! :)

Jag undersökte mig också lite idag när jag badade och jag kan också känna huvudet tror jag. Fast tyckte det va otäckt så jag slutade pilla direkt!
Tack hejåhå, stoff och stil ska granskas!
Nu åker godispåsen fram! Skön fredagskväll på er!
Känns som alla har packat bb-väskan eller?! Jag tänker max skriva en lista snart på vad som ska packas. Själva packningen får vänta minst tre veckor till.
Hejåhå: Fanns bara vitt i frottéväg på stoff och stil... Men de hade ju desto fler söta tyger så tror jag ska köpa lite material till vimplar där. Vimpeln jag har gjort nu är en genväg med papper jag köpte på Tgr.
7ehimlen: När vi var på ul förra veckan vägde min bebis ganska exakt 2 kg så det tar sig! Men hon får gärna vänta lite innan hon tittar ut. Även om jag är urless på detta och känner mig redo att föda idag! :P
Blomsterfröna: hur har du ont? Jag har med ont idag, är svullen mellan benen, svider lite när jag kissar. Vet inte om det beror på att hon är så långt ner. Känner inget oerhört tryck direkt. Vet inte om det är normalt eller om jag borde ringa bm och bli undersökt om det inte ger sig under helgen.
Såklart kan man väl inte få sova bra två nätter i sträck. Har kämpat med att få sova i över en timme nu. Får nästan panik så trött jag är så varför kan jag inte bara sova?!