Ellenbmt skrev 2012-06-27 19:43:58 följande:
Sommaren- jag ser inte att någon svarat dig, jag tror, som omföderska, att alla känner förvärkar olika, för mina nu känns inte alls lika något jag hade sist?
På mig känns det lite som att det blir tokigt trångt i magen och så blir jag nästan lite yr och matt och vill automatiskt spänna mig lite... Molar lite och så vipps så klingar det av ett tag...
Man kan ha förvärkar hur tidigt som hellst tror jag, men det är ju såklart vanligast mot slutet. Tycker v 34 är slutet :) se det som positiv övning...
Tack för svaret! Önskar att det fanns ett mer "såhär är det"! Lär väl märka om det kommer igen. Men bra att höra era erfarenheter. :)
Jloow skrev 2012-06-27 19:43:42 följande:
Hej tjejer!
Idag har vi skrivit på papper för vår första bostadsrätt!! Det är med skräckblandad förtjusning och jag vet knappt vart jag ska ta vägen! Haha. Den är helt perfekt och behöver "bara" tapetseras om. Men den är jätte välskött så det blir allt eftersom vi har råd.
Vi kommer flytta från en 3:a på mitten våningen utan hiss med jätte trångt badrum till en 5:a i etage med både balkong och uteplats och ingång från markplan. Känns helt underbart men som sagt skrämmande också. För oss är det mycket pengar och man oroar sig så klart för hur det ska bli med allt eftersom vi tänkt vara hemma och vara föräldralediga i 2 år. Men vi kommer fixa det!! :) jag var bara tvungen och skriva av mig..
Stort grattis! Det är tokspännande att flytta till nytt! :) Man oroar väl sig alltid när man ska prova på en ny budget och kanske blir det lite omprioriteringar när ni ska vara hemma så pass länge men tror inte ni kommer ångra er. Ni har antagligen redan räknat på det (väl?) och då ska det nog gå. Njut av nya lyan! Blir med sugen på att flytta till större! :)