Linköping maj/juni 2012
Här är en till som hoppas på sovmorgon! Underbart med helg. Första helgen på länge som vi inte har någonting planerat. Ska sy färdigt en mini-munkjacka med tillhörande sparkbyxor till bebisen. Grön och gul, kommer bli jättefint till både tjej och kille. Kom hem tidigt från jobbet idag och hann med en 2 timmars tupplur på soffan innan det ens blev mörkt. Underbart att det är ljust till strax efter 5 nu.
Idag har vi fått en diskmaskin installerad. Hur gött som helst. Hade sparat lite disk i diskhon, så när installationsgubbarna var klara så kunde jag provköra den direkt. Har legat i soffan och tittat på solnedgången genom fönstret och lyssnat till del ljuuuva ljudet från diskmaskinen som diskar i köket. Installationsgubbarna var inne i vårt lilla badrum också och konstaterade att vi faktiskt får plats med en smal toppmatad tvättmaskin - när bebisen kommit kanske det blir en sådan också. Skönt att kunna tvätta lite då och då utan att behöva knöla sig ner i tvättstugan. Lär väl bli en del extra tvätt
Små kläder tar ju ingen plats heller.
Nu har mannen kommit hem och jag har vaknat. Ska laga hamburgare och ta en lugn fredag. Jag älskar fredagar. Ser fram emot fika i veckan.
Snart inne i v. 25! Kärlek!

När våren är här idag så känns sommaren plötsligt mycket närmare.