Sjuksköterskestudenter!
Sök på en medicinavd. Där lär du dig otroligt mycket. Och får göra mycket som undersköterska!
:)
Sök på en medicinavd. Där lär du dig otroligt mycket. Och får göra mycket som undersköterska!
:)
Skulle också säga på en medicinavdelning :) en del ingrepp görs ofta på själva avdelningen och man får då vara med som usk och assistera. Jag har tyckt det varit ledigt lärorikt när jag jobbar på medicin iaf :)
Hej! Jo det känns nog smartast. Har fått veta att jag ska vara på en ortopedavdelning under praktiken och då är det nog bra med medicinavdeldning som är lite annorlunda.
Jag har fått jobb som T5 syrra. Undrar om jag ska ta det. Svårt.
Att jag jobbar som sjuksköterska med en annan färdigutb. sjuksköterska.
Vacker: oh kan du inte förklara lite vad man får göra då? Om du vet förstås. Mim chef hintade lite om det sist jag jobbade att jag kunde vara timmis som assisterande sjuksköterska i T5, men jag vet egentligen inte vad det innebär.
Nä, jag har ärligt talat lite dålig koll. Men imorn ska jag få mer info och jag återkommer gärna med den. Märker inte ni hur alla rycker och drar i en? Jag tycker nästan det är lite jobbigt. Vi behöver då aldrig vara oroliga att vi inte får något jobb :)
Och där var det slut på T5! Det känns helt overkligt. På måndag börjar jag med akutsjukvården, och ska göra VFU på IVA och anestesi. 20 veckor kvar!
Hoppar in här!
På måndag börjar jag min utbildning på Sophiahemmet!
Har en 6 månaders bebis som kommer få hänga med på det mesta, men så hoppas jag på att kunna skippa ganska många föreläsningar då jag redan läst första terminen vid Uppsala Uni. tidigare och vad jag kan se är det nästan samma upplägg med samma innehåll, dock fick jag inte tillgodräkna mig de poängen...