• Tiiiiger

Top Model Sverige!

Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)

• Svar på tråden Top Model Sverige!
  • Klåparen

Den enda som jag fattade tycke för (hittills) var Nina. Hon verkade så ödmjuk och snäll. Hon var nog den som såg bäst ut av alla som var med dessutom, enligt mig.
    Såg inte så många med ett utseende som jag skulle klassa som snyggt. De flesta såg alldagliga ut, och vissa rent utav fula.

Det är bara med hjärtat man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen.
  • Diii

Sibel gick ju vidare för att hon är "drama" mycket tv och tennis tjejen med oc ivana med hennes hemska hemska getto dialekt och stil.... Alla dessa tre gick vidare för nu kommer det bli hej och hå i huset

• Duckan

Jag tycker motiveringe för att skicka Alice vidare var lite lam, bara för att hon är Elsa Hosks kusin så "kanske hon har lite i generna". Döh..
    Nu såg hon ut som en modell, men ändå.

• littlemisstrouble
    Duckan skrev 2012-02-02 09:58:32 följande:
    Jag tycker motiveringe för att skicka Alice vidare var lite lam, bara för att hon är Elsa Hosks kusin så "kanske hon har lite i generna". Döh..
    Nu såg hon ut som en modell, men ändå.
    haha håller med  men med lite styling tror jag hon blir snygg på bild
  • Duckan

Absolut, tyckte också att det fanns modell-potential hos Alice

• Together90

Jag tycker att Jamilla är en av dem enda tjejerna med modellpotential .. hon blir galet snygg på bilder

ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • Together90
    Duckan skrev 2012-02-02 10:48:01 följande:
    Visst var Jamilla med i Idol-uttagningarna förut?

Ja, hon gick ju vidare fram tills precis innan idol finalisterna eller vad det var.. åkte ut i en duell emot en annan tjej.

ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
Svar på tråden Top Model Sverige!