Top Model Sverige!
Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)
Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)
Gick inte ivana vidare? Hon presenteras ju på tv3.se ?
Favoritar
Den enda som jag fattade tycke för (hittills) var Nina. Hon verkade så ödmjuk och snäll. Hon var nog den som såg bäst ut av alla som var med dessutom, enligt mig.
Såg inte så många med ett utseende som jag skulle klassa som snyggt. De flesta såg alldagliga ut, och vissa rent utav fula.
Sibel gick ju vidare för att hon är "drama" mycket tv och tennis tjejen med oc ivana med hennes hemska hemska getto dialekt och stil.... Alla dessa tre gick vidare för nu kommer det bli hej och hå i huset
Jag tycker motiveringe för att skicka Alice vidare var lite lam, bara för att hon är Elsa Hosks kusin så "kanske hon har lite i generna". Döh..
Nu såg hon ut som en modell, men ändå.
Absolut, tyckte också att det fanns modell-potential hos Alice
Jag tycker att Jamilla är en av dem enda tjejerna med modellpotential .. hon blir galet snygg på bilder
Visst var Jamilla med i Idol-uttagningarna förut?