• Tiiiiger

Top Model Sverige!

Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)

• Svar på tråden Top Model Sverige!
  • mfe
    mfe skrev 2012-02-01 15:33:17 följande:
    Den där zlatan bruden påminner om en som var med i amerika top model i sättet, typ Liz eller nåt sånt? En korthårig tjej som var jääättekonstig!
    Lisa hette hon!
  • RS89

men en sak måste ni nog hålla med om att tjejerna kan och det är att gå catwalk. visst kanske inte värsta proffs men för att vara dem var det bra! kommer ihåg amerikanska top model, ingen av dem kunde gå normalt hahah...men dessa var faktiskt ganska duktiga =)!

• Rosana
    Skrattande Fick mig ett gott skratt igår kväll, när den ena bruden efter den andra kommer trippande - med  "attityd" som skulle de gå en tungviktsmatch i boxning och gångart som skulle platsa i Monthy Pythons "funny walks". Till det sitter det en "kändisstylist" i juryn, som fixat storheter i LA...men som har vissa svårigheter med att uttala ordet "diskvalificerad". Flankerad är han, av Gunilla Pontén, som någon rotat fram och dammat av fram ur "Minnenas Arkiv"... Stor underhållning en fisgrå tisdagskväll i januari. 
  • soffliggaren
    Rosana skrev 2012-02-01 15:58:51 följande:
    Skrattande Fick mig ett gott skratt igår kväll, när den ena bruden efter den andra kommer trippande - med  "attityd" som skulle de gå en tungviktsmatch i boxning och gångart som skulle platsa i Monthy Pythons "funny walks". Till det sitter det en "kändisstylist" i juryn, som fixat storheter i LA...men som har vissa svårigheter med att uttala ordet "diskvalificerad". Flankerad är han, av Gunilla Pontén, som någon rotat fram och dammat av fram ur "Minnenas Arkiv"... Stor underhållning en fisgrå tisdagskväll i januari. 

SkrattandeSkrattande
  • blåbär02

Sibel och Sophie, usch!! Så dryga och självgoda...!
    Men man får säkert dras med dom hela säsongen... 

• bes86

Mfe, hon hade långt brunt hår, grön bruna ögon .. Vitt linne och jeans hade hon på sig, tyckte helt klart att hon var snyggast

• mfe
    bes86 skrev 2012-02-01 20:04:21 följande:
    Mfe, hon hade långt brunt hår, grön bruna ögon .. Vitt linne och jeans hade hon på sig, tyckte helt klart att hon var snyggast
    aha! hon!
  • Primmeling

Jag är lite förtrollad av Ivana trots hennes hemska getto-dialekt. Hon har ett sjukt coolt utseende, sen om det passar en supermodell vet jag inte.

• bes86

Hon var en vacker tjej som inte fick vidare.. Värst av allt var att juryn kallade henne kurvig haha

Svar på tråden Top Model Sverige!