• Tiiiiger

Top Model Sverige!

Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)

• Svar på tråden Top Model Sverige!
  • zigne
    LovisaHjärtat skrev 2012-02-15 10:28:16 följande:
    Jag som rödhårig kände mest för att banka lite vett i Rebecka. Klimakteriekärring? Då har jag varit klimakteriekärring sen jag föddes då. Demon
    Påminner hon inte lite om Isla Fisher (skådisen som är gift med 'Borat')? Hon ser ju också sådär lite barnslig ut och har väl ungefär samma hårfärg som Rebecka fick?

Sen förstår jag inte, inte, inte vad Sibel gör där. Överhuvudtaget. Det första min dotter sa när hon såg henne var att hon trodde det var Zlatan som klätt ut sig, och nu när jag hittade den här tråden märker jag att hon inte var ensam om åsikten. 

Hon som åkte ut igår var ju för rolig, stora framtidsmål...Tennisproffs eller skådis var det va? Hon påminde lite om Vanita (som var med i lyxfällan) tyckte jag.  
    Sibel är visst en kille som opererat sig till tjej så då är det ju inte konstigt att hon ser ut som en utklädd Zlatan.
  • Nemi76
    LovisaHjärtat skrev 2012-02-15 10:28:16 följande:
    Jag som rödhårig kände mest för att banka lite vett i Rebecka. Klimakteriekärring? Då har jag varit klimakteriekärring sen jag föddes då. Demon
    Påminner hon inte lite om Isla Fisher (skådisen som är gift med 'Borat')? Hon ser ju också sådär lite barnslig ut och har väl ungefär samma hårfärg som Rebecka fick?

Med tanke på att jag själv färgar håret rött så håller jag med dig! Fast personligen kanske jag kvalar in i gruppen "medelålders" för den där sjuttonåringen
  • Duckan

Rött hår är superläckert! Om jag bara passade i det skulle jag färga direkt.

• Yn84
    Satisfaction skrev 2012-02-15 08:58:49 följande:
    Var det ingen som såg att JH la handen på någons rumpa i samband med fotograferingen? 
    Jo, det var nog Rebecca som daskades tror jag
  • Hannish

Guud vad Sophie var störig. Skönt att hon åkte ut, men samtidigt lite kul när hon var med, varje gång man såg henne i bild bli intervjuad så vred man sig ju i soffan. Men vi lär väl se henne på tennisplanen med systrarna Willams snart va?!
    En fundering bara: hon säger sig vara lite lyxlirare, vill ha det bra hela tiden liksom, och modellbranchen är ju mest massa väntande. Att bli tennisproffs är väl inge svårt..? Inge hårt jobb alls där?!

• Cherrry

Ar ni läst Aftonbladet och hört Sophia intervjuv??? Vad hon ångrar sig att hon betedde sig illa. Borde hon inte ha tänkt på det tidigare ?!?!

• Cherrry

Sophies intervjuv skulle det stå min iPhone skriver själv.

• Kaupa Jaur

Jag älskar Nina!! Hon är så jävla söt ju Rebecka blir så bra på bild....

Men undrar fortfarande varför Izabella envisas med att säga Next Måddääälls. Kan människan inte engelska så länge som hon nu bott i LA?

• johansson92

Jamila - verkar vara världens skönaste brud, grymt snygg och duktig! En favorit
    Klara- min favorit, snygg och rolig.
    Jenny - verkar lite lost
    Nina - älskar hennes hår!! Riktigt söt tjej
    Sibel - ......
    Alice - tyckt om innan men hon verkar pratar ganska mycket skit
    Rebecka - crybaby, syftar på hennes hårsituation såklart. Plus att hon ser ut som 12
    Sophie - störde mig på hela tiden. Haha när hon sa att detta tar för långt tid så hon ska bli tennisproffs eller skådespelerska, som om inte det tar tid haha!
    Norrlänningen -så jävla go!

Sedan kommer jag inte på fler haha, är set alla?

• RS89

så ni bara vet Sibel ÄR EN MAN...eller var?

han heter Mahsun Kara, eller hette tills han opererade sig till "tjej". 
    fick bekräftat av min kompis som gått i samma klass som han fram till högstadiet. 
    så nu vet ni det med säkerhet =P 

Svar på tråden Top Model Sverige!