Top Model Sverige!
Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)
Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)

Rött hår är superläckert! Om jag bara passade i det skulle jag färga direkt.
Guud vad Sophie var störig. Skönt att hon åkte ut, men samtidigt lite kul när hon var med, varje gång man såg henne i bild bli intervjuad så vred man sig ju i soffan. Men vi lär väl se henne på tennisplanen med systrarna Willams snart va?!
En fundering bara: hon säger sig vara lite lyxlirare, vill ha det bra hela tiden liksom, och modellbranchen är ju mest massa väntande. Att bli tennisproffs är väl inge svårt..? Inge hårt jobb alls där?!
Ar ni läst Aftonbladet och hört Sophia intervjuv??? Vad hon ångrar sig att hon betedde sig illa. Borde hon inte ha tänkt på det tidigare ?!?!
Sophies intervjuv skulle det stå min iPhone skriver själv.
Jag älskar Nina!! Hon är så jävla söt ju
Rebecka blir så bra på bild....
Men undrar fortfarande varför Izabella envisas med att säga Next Måddääälls. Kan människan inte engelska så länge som hon nu bott i LA?
Jamila - verkar vara världens skönaste brud, grymt snygg och duktig! En favorit
Klara- min favorit, snygg och rolig.
Jenny - verkar lite lost
Nina - älskar hennes hår!! Riktigt söt tjej
Sibel - ......
Alice - tyckt om innan men hon verkar pratar ganska mycket skit
Rebecka - crybaby, syftar på hennes hårsituation såklart. Plus att hon ser ut som 12
Sophie - störde mig på hela tiden. Haha när hon sa att detta tar för långt tid så hon ska bli tennisproffs eller skådespelerska, som om inte det tar tid haha!
Norrlänningen -så jävla go!
Sedan kommer jag inte på fler haha, är set alla?
så ni bara vet Sibel ÄR EN MAN...eller var?
han heter Mahsun Kara, eller hette tills han opererade sig till "tjej".
fick bekräftat av min kompis som gått i samma klass som han fram till högstadiet.
så nu vet ni det med säkerhet =P