• Svar på tråden Bara för att ni inte förstår jamaicanska
  • TrailerTrash
    och skrev 2012-02-03 22:03:49 följande:
    Jag vill också röka på.

Måste man ha en blogg för att göra det? Kan en restresa till Mallorca räknas för att jag ska få som mission att lära alla att tala spanska? 
    Fast kom ihåg sen när du kommer hem att du fortfarande ska leva kvar psykiskt på mallorca även om du vara levt fysikt där på en veckas charterresa
    I love the smell of shit in the morning
  • La Lola
    TrailerTrash skrev 2012-02-03 22:04:29 följande:
    Du måste faktiskt dra ner på rökat annars börjar väl du också svamla obegripligheter
    O ja ba, o sen ba, o vi ba! Ahhhhh guuuuuu asså!!!! Skål
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Kimona
    move skrev 2012-02-03 22:01:49 följande:
    Ja, det gör jag gärna :P. Jag har redan planerat att göra en video där jag lär folk riktig patois :P, hahaha...

Jag har levt i Jamaica mentalt sedan 2006, fysiskt har jag "bara" levt på Jamaica 296 dagar :D. Men jag har även bott med min Jamaicanska make sedan 2008 :). Mina vänner är Jamaicaner och vi pratar dygnet runt så...
    Men okej så sedan 2006 har du mentalt levt i Jamaica, men lever nu Jamaica rent fysiskt.... Är det i eller på?
  • Kimona
    La Lola skrev 2012-02-03 22:02:00 följande:
    Nu har jag nog också rökt på för jag kan då inte minnas att jag skrivit IDAG att du inte kan engelska....
    Fan, jag måste försöka dra ner på rökningen alltså.....
    Inte jag heller :S vi kanske rentav träffats och rökt på tillsammans och sedan åkt hem och glömt bort allting
  • Coyote
    La Lola skrev 2012-02-03 22:07:24 följande:
    O ja ba, o sen ba, o vi ba! Ahhhhh guuuuuu asså!!!! Skål
    Är det där verkligen Jamaicanska? *misstänksam*
  • TrailerTrash
    TrailerTrash skrev 2012-02-03 22:06:21 följande:
    Fast kom ihåg sen när du kommer hem att du fortfarande ska leva kvar psykiskt på mallorca även om du vara levt fysikt där på en veckas charterresa
    Eller tvärtom.Obestämd
    I love the smell of shit in the morning
  • Kimona

Jag har hittat felet. Google Translate har inte patois, det är därför ingen begriper :P

• Amy27

Hur lever man nånstans mentalt? Blir det inte jobbigt att bo på två olika ställen? Måste man adressändra?

• Kimona
    Coyote skrev 2012-02-03 22:09:39 följande:
    Är det där verkligen Jamaicanska? *misstänksam*
    Haha såhär skrattar man på jamaicanska iaf

Svar på tråden Bara för att ni inte förstår jamaicanska