• Svar på tråden Bara för att ni inte förstår jamaicanska
  • TrailerTrash
    jaghopparhögt skrev 2012-02-03 22:09:12 följande:
    Jag tycker faktiskt lite synd om ts :(
    Klart det är.Det hör man ju på dom som röker på.Oooooooooooo haaaaaaaaaaaaan baaaaaaaaaaaaaaa saaaaaaaaaaaa baaaaaaaaaaaa nuaaaaaaaaaaaa jaaaaaaaaaaaa dööööööööööö
    I love the smell of shit in the morning
  • TrailerTrash
    Kimona skrev 2012-02-03 22:10:01 följande:
    Jag har hittat felet. Google Translate har inte patois, det är därför ingen begriper :P
    Fan
    I love the smell of shit in the morning
  • move
    Strö lite socker skrev 2012-02-03 21:59:59 följande:
    Det heter inte jamaicanska...
    Det trodde jag inte heller från början, men nu då jag vet lite mer om Jamaica, inser jag att dom talar två språk där. Jamaicanska och Patois, det skiljer sig åt vet du...
  • miljarden
    Jag håller med. Låt henne vara. Det blir så mobbningsaktigt. Även om hon hetsar på bra själv så känns det elakt att elda på när det så uppenbart är något som är lite knas med att starta alla dessa trådar.
  • move
    Kimona skrev 2012-02-03 22:10:01 följande:
    Jag har hittat felet. Google Translate har inte patois, det är därför ingen begriper :P
    Lol
  • Kimona
    Amy27 skrev 2012-02-03 22:10:10 följande:
    Hur lever man nånstans mentalt? Blir det inte jobbigt att bo på två olika ställen? Måste man adressändra?
    Tänk dig att du skall gå till en affär i Sverige, men mentalt på Jamaica ligger havet där. Drunknar man mentalt då? Eller vad händer?
  • KimPossible
    Amy27 skrev 2012-02-03 22:10:10 följande:
    Hur lever man nånstans mentalt? Blir det inte jobbigt att bo på två olika ställen? Måste man adressändra?
    Ja, och hur blir det med skatten? Och Försäkringskassan, godtar de att man mentalt bor någon annanstans om man behöver föräldrapenning eller blir sjuk?

Uj, många frågor här ju. Rynkar på näsan
  • La Lola
    Ja det gör jag också.
    Undrar om vi menar på samma sätt?
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • move
    Coyote skrev 2012-02-03 22:09:39 följande:
    Är det där verkligen Jamaicanska? *misstänksam*
    Nej, det där är en svensk som pratar Jamaicanska varje dag som försöker dig på engelska...
  • Kimona
    KimPossible skrev 2012-02-03 22:13:20 följande:
    Ja, och hur blir det med skatten? Och Försäkringskassan, godtar de att man mentalt bor någon annanstans om man behöver föräldrapenning eller blir sjuk?

Uj, många frågor här ju. Rynkar på näsan
    Fan va jobbigt att bara bli mentalt solbrun -.- eller få mentalt ledigt från jobbet
Svar på tråden Bara för att ni inte förstår jamaicanska