• Svar på tråden Bara för att ni inte förstår jamaicanska
  • Coyote
    Selfish Geene skrev 2012-02-03 22:31:59 följande:
    Jag har nog aldrig sett en mer folktom blogg, även de mest ointressanta bloggarna brukar väl ha åtminstone en liten skara trogna läsare?!

Har stackaren inga vänner som kan förbarma sig och kommentera något av hennes blogginlägg?? 
    Kan bero på att bloggen tar hundra år att ladda kanske?
  • Selfish Geene
    Coyote skrev 2012-02-03 22:33:42 följande:
    Kan bero på att bloggen tar hundra år att ladda kanske?
    om du ska se ett enda klipp rekommenderar jag det när hon försöker prata "proper english", att prata oavbrutet i drygt 5 och 1/2 minut utan att faktiskt säga någonting är både imponerande och lite otäckt att se.

(ha skäms-kudden nära till hands) 
  • Coyote
    Selfish Geene skrev 2012-02-03 22:40:41 följande:
    om du ska se ett enda klipp rekommenderar jag det när hon försöker prata "proper english", att prata oavbrutet i drygt 5 och 1/2 minut utan att faktiskt säga någonting är både imponerande och lite otäckt att se.

(ha skäms-kudden nära till hands) 
    Oj, nej, det vågar jag inte. Jag är lite rädd för... Sånt.
  • Selfish Geene

omfg!
    Läser vidare...
    Ts är enligt egen utsago en väldigt god person som mest gör saker för andras skull.

Hon är så god att hon, när hon köper ett stort hus på Jamaica, förmodligen kommer att låta jamaicaner städa det åt henne (inte för att hon inte kan städa själv, men för att hon tycker om att hjälpa andra) 

• Amy27

Selfish Geene: men Gud vad generöst. Tror du de får städa mentalt? Eller måste de vara där fysiskt?

• och
    TrailerTrash skrev 2012-02-03 22:06:21 följande:
    Fast kom ihåg sen när du kommer hem att du fortfarande ska leva kvar psykiskt på mallorca även om du vara levt fysikt där på en veckas charterresa
    Jag har varit konstant full på billigt rödvin ända sen dess. Räcker det?
    The hard way is the right way.
  • Selfish Geene
    Amy27 skrev 2012-02-03 23:00:49 följande:
    Selfish Geene: men Gud vad generöst. Tror du de får städa mentalt? Eller måste de vara där fysiskt?
    eller hur!?!

Hur som helst så är jamaicanerna lyckliga ändå, för dom tyngs inte av oket det innebär att ha obligatorisk grundskoleutbildning (mer än var 10:e invånare är analfabet) istället genomsyras livet på Jamaica av kärlek och respekt för varandra (om du inte är bög förståss, då väntar 10 års fängelse och straffarbete, ja om lagen hinner lägga vantarna på dig innan någon annan gör det alltså, våld mot HBT-personer är utbrett)

Sa jag att Jamaica ligger i toppen av mordstatistiken? Om du vill bli mördad är Jamaica det 5:e bästa landet att bo i  

• Grätchen
    Selfish Geene skrev 2012-02-03 23:27:24 följande:
    eller hur!?!

Hur som helst så är jamaicanerna lyckliga ändå, för dom tyngs inte av oket det innebär att ha obligatorisk grundskoleutbildning (mer än var 10:e invånare är analfabet) istället genomsyras livet på Jamaica av kärlek och respekt för varandra (om du inte är bög förståss, då väntar 10 års fängelse och straffarbete, ja om lagen hinner lägga vantarna på dig innan någon annan gör det alltså, våld mot HBT-personer är utbrett)

Sa jag att Jamaica ligger i toppen av mordstatistiken? Om du vill bli mördad är Jamaica det 5:e bästa landet att bo i  
    Aha, det är därför självmord inte är lika vanligt på Jamaica (enl TS)  som i Sverige.

Man blir mördad helt enkelt.
  • Selfish Geene
    Grätchen skrev 2012-02-03 23:33:17 följande:
    Aha, det är därför självmord inte är lika vanligt på Jamaica (enl TS)  som i Sverige.

Man blir mördad helt enkelt.
    snacka bra service!
Svar på tråden Bara för att ni inte förstår jamaicanska