• Svar på tråden Bara för att ni inte förstår jamaicanska
  • jaghopparhögt
    SHAKAWKAW skrev 2012-02-03 22:21:50 följande:
    Men vad säger du?

Man blir intelligent, klok och så är man ALDRIG hungrig. *nickar allvetande*
    Nu tänker du på tjack :) och en annan användare som börjar på D :)
  • Kimona
    exiteme skrev 2012-02-03 22:19:12 följande:
    Blir man solbränd om man lever där psykiskt..? Hmmm...
    Bara mentalt ;)
  • exiteme
    SHAKAWKAW skrev 2012-02-03 22:21:50 följande:
    Men vad säger du?

Man blir intelligent, klok och så är man ALDRIG hungrig. *nickar allvetande*
    Och man kör bil bättre. Det har Ella (ts) sagt för det har någon berättat och hon vet allt om alla. *nickar instämmande*
  • SHAKAWKAW
    jaghopparhögt skrev 2012-02-03 22:24:04 följande:
    Nu tänker du på tjack :) och en annan användare som börjar på D :)
    Nej nej. TS har sagt att det är så. Och... då är det så.
  • SHAKAWKAW
    exiteme skrev 2012-02-03 22:24:11 följande:
    Och man kör bil bättre. Det har Ella (ts) sagt för det har någon berättat och hon vet allt om alla. *nickar instämmande*
    Ja just det, det glömde jag!
  • Amy27

KimPossible: det lät ju bra men det blir så jobbigt med dubbla garderober, dubbla fika träffar...
    Å så blir man jävligt trött i huvudet.

• KimPossible
    Amy27 skrev 2012-02-03 22:26:22 följande:
    KimPossible: det lät ju bra men det blir så jobbigt med dubbla garderober, dubbla fika träffar...
    Å så blir man jävligt trött i huvudet.
    Det där med garderober blir ett jätteproblem, det inser jag nu. Jag kan inte stolpa omkring på Manhattan i Fleecetröja, täckbyxor och kängor ju! 
    Rynkar på näsan
  • Selfish Geene

Jag har nog aldrig sett en mer folktom blogg, även de mest ointressanta bloggarna brukar väl ha åtminstone en liten skara trogna läsare?!

Har stackaren inga vänner som kan förbarma sig och kommentera något av hennes blogginlägg?? 

• Amy27

Nä. Å tänk om man tar fel och har på sig NY garderoben här hemma? Man fryser ju rumpan av sig då.
    Livsfarligt!!

• Kimona
    KimPossible skrev 2012-02-03 22:30:31 följande:
    Det där med garderober blir ett jätteproblem, det inser jag nu. Jag kan inte stolpa omkring på Manhattan i Fleecetröja, täckbyxor och kängor ju! 
    Rynkar på näsan
    Rent mentalt kanske du är rik och har Chanel klänning och Loboutin skor ;)
Svar på tråden Bara för att ni inte förstår jamaicanska