• Svar på tråden Bara för att ni inte förstår jamaicanska
  • paprikapizza
    Otäcking skrev 2012-02-04 00:19:20 följande:
    Men det är ju rätt uppenbart att TS är svagbegåvad. På riktigt alltså. Fo' real. Jamaican style.
  • puss
    Mad as snow skrev 2012-02-04 08:16:57 följande:
    Oavsett om TS söker hjälp eller ej så tycker jag att det är hög tid att resten av FL:s medlemmar upphör med lynchningen av vederbörande. Det mest tragiska och anmärkningsvärda med den här tråden (och alla andra av TS trådar) är inte TS själv, utan alla repliker på hennes inlägg.
    Ät min sidfot
  • puss
    Otäcking skrev 2012-02-04 00:19:20 följande:
    Men det är ju rätt uppenbart att TS är svagbegåvad. På riktigt alltså. Fo' real. Jamaican style.
    jaha? men då sätter vi genast igång med att håna skiten ur vederbörande!
    Ät min sidfot
  • Mad  as  snow
    puss skrev 2012-02-04 08:31:49 följande:
    Japp, kör så det ryker. Hon är ju svagbegåvad.
  • Titanica
    Snöviolen skrev 2012-02-04 00:14:10 följande:
    Själv pratar jag vinska och ölska. Brukar bli sur när ingen fattar vad jag menar.
    Ölska är ju ganska utbrett. Vi borde försöka införa det som obligatorisk kurs i grundskolan!
  • Titanica
    Titanica skrev 2012-02-04 08:59:25 följande:
    Ölska är ju ganska utbrett. Vi borde försöka införa det som obligatorisk kurs i grundskolan!
    muntligt och skriftligt menar jag nu, inte praktik (för att vara riktigt tydlig annars får jag väl fly från detta forum)
  • Otäcking
    puss skrev 2012-02-04 08:31:49 följande:
    Mad as snow skrev 2012-02-04 08:55:57 följande:
    Japp, kör så det ryker. Hon är ju svagbegåvad.
    Ja, eller så var det motsatsen jag egentligen uppmuntrade till, trots min knorr på slutet. Gjorde det i en annan tråd som TS startat för ett par veckor sedan också, men då blev folk bara sur på mig... Komma här och förstöra liksom.
  • Lavish

Ja det måste vara för att jamaicaner är bättre än alla andra människor.

• yaisle

hahahaha denna manniska ar bara for rolig. undrar hur mycket weed man maste roka for att bli sahar. och Donum jo det ar officiellt sprak men dom flesta pratar jamaican patois.

Svar på tråden Bara för att ni inte förstår jamaicanska