• Svar på tråden Bara för att ni inte förstår jamaicanska
  • OnMyWay

Gud va du e patetisk. För det första heter det inte Jamicanska och för det andra är du sjukt irriterande. Jag fattar att du tycker att det är svin coolt med dancehall och svarta snubbar, men kom igen nu för fan. Håll det för dig själv!!

Adama & Awa 070509 <3 Amie 100423 <3
  • MrsC74

Ja håller med. Ignorera. Ni andra som startat en debatt och slänger er massa glåpord är inte direkt bättre själva.
    Tycker det är otrolig hets mot denna TS.

• MrsAssault

Jag har liksom slut på material när det gäller denna underbara kvinna som är TS så jag tänkte att jag bara slöhetsar lite av reflex *hets*

• Nape

TS- Vi andra kommer aldrig att förstå. Om du fortsätter skriva såna här trådar tror jag du bara blir ledsen/ arg /besviken.

Lägg din energi på det som ger dig BRA energi. Skriv till dina vänner på Jamaica, titta på bilder. Lär dig mer fakta om Jamaica, kanske laga jamaicanska maträtter. Se om det finns någon förening där du kan träffa andra människor som älskar Jamaica.

Jag kommer aldrig att förstå. Men jag är glad för din skull, du har hittat någonting du älskar och brinner för. Lägg din energi på det, istället för att försöka övertyga mig.

• Moonis
    Nape skrev 2012-02-04 11:09:24 följande:
    TS- Vi andra kommer aldrig att förstå. Om du fortsätter skriva såna här trådar tror jag du bara blir ledsen/ arg /besviken.

Lägg din energi på det som ger dig BRA energi. Skriv till dina vänner på Jamaica, titta på bilder. Lär dig mer fakta om Jamaica, kanske laga jamaicanska maträtter. Se om det finns någon förening där du kan träffa andra människor som älskar Jamaica.

Jag kommer aldrig att förstå. Men jag är glad för din skull, du har hittat någonting du älskar och brinner för. Lägg din energi på det, istället för att försöka övertyga mig.
  • Mad  as  snow
    Otäcking skrev 2012-02-04 09:09:50 följande:
    Ja, eller så var det motsatsen jag egentligen uppmuntrade till, trots min knorr på slutet. Gjorde det i en annan tråd som TS startat för ett par veckor sedan också, men då blev folk bara sur på mig... Komma här och förstöra liksom.
    Det obehagliga är att även om folk anser att hon är svagbegåvad (jag lägger mig inte i huruvida så skulle vara fallet), så kör de på ändå och njuter av att slakta henne verbalt. Kanske till och med på grund av detta. Inläggen här ovan är ännu ett exempel, varje sida fylls av fnissande, uppviglare som förgyller sin dag med att spotta på någon som TS. Jag spyr på sådana människor. 
  • Alecto

De flesta skulle förakta ett sånt beteende i verkligheten men på nätet är det ok att mer eller mindre mobba.

Det är inte så konstigt att det faktiskt finns lynchmobbar. 

Svar på tråden Bara för att ni inte förstår jamaicanska