• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • Anonym (:))))

Min tjej blir kåt av att jag runkar och vill gärna titta/haka på. Sen brukar vi ha sjysst sex. Try it, you'll like it. Är ni dock asexuella hela bunten(som varken onanerar eller tillåter er partner att göra det), så borde ni byta nummer med varandra. För de som faktiskt har sex så är det en väldigt stor del i ett förhållande :)

• Anonym (Matte)

Hur fan kan man tortera någon man är kär i på så sätt som TS gör och ni som instämmer med henne? Är ni för kvinnomisshandel med? Vidrigt båda två. 
    Men visst. Ha era åsikter ni, ingen annan än ni själva kommer ändå inte kunna ta de ifrån er 

• Anonym (hmm...)

Att göra det skönt för sig själv har verkligen inget med otrohet att göra! Skulle aldrig vara med nån annan än min partner, men vad man gör med sin egen kropp har ingen annan rätt att ha åsikter om! Enda anledningen jag kan komma på när man kan få ha åsikter om detta är väl i så fall om man försöker skaffa barn, och är mån om att ens karl sparar alla dropparna till bebisfabriken, så att säga! ;)

• Farbror6
    Anonym (hmm...) skrev 2012-02-15 05:42:33 följande:
    Att göra det skönt för sig själv har verkligen inget med otrohet att göra! Skulle aldrig vara med nån annan än min partner, men vad man gör med sin egen kropp har ingen annan rätt att ha åsikter om! Enda anledningen jag kan komma på när man kan få ha åsikter om detta är väl i så fall om man försöker skaffa barn, och är mån om att ens karl sparar alla dropparna till bebisfabriken, så att säga! ;)
    Det är bara riktiga superidioeter som tycker det (otrohet). Tyvärr verkar alla dessa 3 finnas med på FL....
  • Filipa

Förstår inte vad det är som är så hemskt med att runka/onanera! Det ska väl alla kunna unna sig!

• Anonym

Problemet för er kvinnor som anser att det är att vara otrogen eller fel, är att ni inte förstår vad det innebär att runka för många av oss killar. Det är ungefär som att det kliar och man kliar tillbaka, många blåser det ju ur proportion rätt ordentligt...

• Anonym

Skulle bli glad om jag kom hem och min partner runkade, tycker det är ganska trevligt att se på ;) 
    Bryr mig inte om det skulle råka vara till porr heller. Jag är för allt han gillar, vill att han ska ha det bra, samma som han vill att jag ska ha det bra och hakar på allt jag gillar. 
    Skulle inte han få runka så skulle ju inte jag få tillfredsställa mig själv heller och så skulle jag inte vilja ha det! 

• francessammons

JAG RUNKAR TILL DETTA OCH TÄNKER PÅ DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Svar på tråden Den jäveln runkade!