• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • Farbror6
    Carmen Electra1 skrev 2012-02-21 13:58:01 följande:
    Men anonym sluta... Om du läser ts igen så kan även DU se att det inte stod ngt om önskemål.. Han skulle ju bli utkastad från sitt egna hem pga att han runka !!! Hur sjukt låter inte det?!
    Som sagt så har nog inte alla fåglar hemma i boet....
  • Carmen Electra1

Nu kom inte allt med men tro mig.. Jag förstår din känsla! Mitt liv hänger på en skicklig kirurg eller medicin.. Vad jag än väljer så är chansen hög att jag vandrar upp

• Farbror6
    Carmen Electra1 skrev 2012-02-21 14:11:07 följande:
    Hur menar du nu farbror6?
    Det finns många utryck för "det"....
    En människa som har ett sjukligt begär att styra över vad andra ska göra och inte har helt klart ett problem...
  • Carmen Electra1

Ja, absolut men sen kan ju det finnas orsaker till varför den känslan finns. Jag som kanske inte får leva året ut får lite panik när mina barn ska sova hos en kompis.. Vill helst va med dom dygnet runt. Man måste söka hjälp om kontrollbehovet ökar eller om man vill bestämma allt

• Farbror6
    Carmen Electra1 skrev 2012-02-21 14:17:29 följande:
    Ja, absolut men sen kan ju det finnas orsaker till varför den känslan finns. Jag som kanske inte får leva året ut får lite panik när mina barn ska sova hos en kompis.. Vill helst va med dom dygnet runt. Man måste söka hjälp om kontrollbehovet ökar eller om man vill bestämma allt
    Det finns många sinnesjukdomar i vårat samhälle, det är en av dom.
  • Anonym (sluta.)
    Farbror6 skrev 2012-02-21 14:12:38 följande:
    Det finns många utryck för "det"....
    En människa som har ett sjukligt begär att styra över vad andra ska göra och inte har helt klart ett problem...
    Återigen, om du vill att din fru är trogen dig, anser du att du har ett sjukligt begär att styra över vad hon ska göra?
  • Carmen Electra1

Man kan aldrig bestämma över en annan människas liv ! Man ska akta sig för sådant! För mig är det en självklarhet att man inte är otrogen men händer de så händer det oavsett förbud eller inte

• Farbror6
    Anonym (sluta.) skrev 2012-02-21 14:20:28 följande:
    Återigen, om du vill att din fru är trogen dig, anser du att du har ett sjukligt begär att styra över vad hon ska göra?
    Vad då är henne trogen? Har jag sambo/fru/flickvän är jag inte med andra punkt slut! Men runkar gör jag oavsett min familjesituation.
  • Anonym (sluta.)
    Carmen Electra1 skrev 2012-02-21 14:34:47 följande:
    Man kan aldrig bestämma över en annan människas liv ! Man ska akta sig för sådant! För mig är det en självklarhet att man inte är otrogen men händer de så händer det oavsett förbud eller inte
    och för ts är det en självklarhet att hennes sambo inte runkar.
    Det är inga förbud. Det är något man önskar.
    Farbror6 skrev 2012-02-21 14:37:51 följande:
    Vad då är henne trogen? Har jag sambo/fru/flickvän är jag inte med andra punkt slut! Men runkar gör jag oavsett min familjesituation.
    Jag menade om din fru är otrogen mot dig, vilket jag antar att du antar att hon inte ska vara. Det är ju som ett förbud att vara otrogen. "Är du otrogen så lämnar jag"
    Precis som ts anser gällande onani.
    Inget är rätt eller fel, alla har olika preferenser och för det ska man inte bli kallad saker.
Svar på tråden Den jäveln runkade!