Den jäveln runkade!
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Nu kom inte allt med men tro mig.. Jag förstår din känsla! Mitt liv hänger på en skicklig kirurg eller medicin.. Vad jag än väljer så är chansen hög att jag vandrar upp
Hur menar du nu farbror6?
Ja, absolut men sen kan ju det finnas orsaker till varför den känslan finns. Jag som kanske inte får leva året ut får lite panik när mina barn ska sova hos en kompis.. Vill helst va med dom dygnet runt. Man måste söka hjälp om kontrollbehovet ökar eller om man vill bestämma allt
Man kan aldrig bestämma över en annan människas liv ! Man ska akta sig för sådant! För mig är det en självklarhet att man inte är otrogen men händer de så händer det oavsett förbud eller inte