• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • Pentra

Oohh, vad jag skulle vilja se min sambo runka nu... Tungan ute Blir bara kåtare och kåtare av att tänka på det och se det framför mig...Tungan ute

/Pentra

• Anonym

Orka ens diskutera sånt här.. Lägg tid på partnern och hans runkande än o gnälla över andras problem här!!

• Anonym (Hrm)
    francessammons skrev 2012-02-18 20:10:11 följande:
    JAG RUNKAR TILL DETTA OCH TÄNKER PÅ DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu vet jag vart min ena testikel tog vägen.....
  • Anonym

Jag håller med ts jag är inte assexuell. Däremot över sexuell, och runkar min partner blir jag exremt besviken....jag vill ha sex ioxh vill han inte ha det med mig ska han inte runka heller.....

• Fidelis ad urnam
    Anonym skrev 2012-02-20 13:04:39 följande:
    Jag håller med ts jag är inte assexuell. Däremot över sexuell, och runkar min partner blir jag exremt besviken....jag vill ha sex ioxh vill han inte ha det med mig ska han inte runka heller.....
    Hur ska han kunna ha sex med dig om du t.ex. inte är hemma?
    Du äger inte din mans sexualitet.  
  • Anonym
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-20 13:53:44 följande:
    Hur ska han kunna ha sex med dig om du t.ex. inte är hemma?

Du äger inte din mans sexualitet.  

om jag inte är hemma får han väll hålla sig? Folk onanerar väll inte på jobbet, eller hemma hos folk eller när man har gäster?

Då har man alltså förmågan att vänta utan att det är en kris eller hur?

och nej jag äger inte hans sexualitet han har ett val, ha mig, ha sex och vårt liv, eller bo själv runka eller bo med någon annan?

jag tvingar inte honom att vara ihop med mig, han är fri att gå vilken dag han vill men så länge han stannar så är mina vilkor så, precis lika självklara för oss som inte vara otrogen, inte behandla varann illa och respektera och acceptera varandra. Det är ingen fråga om att tvinga någon till något, han är helt med på noterna.
  • Fidelis ad urnam
    Anonym skrev 2012-02-20 14:25:27 följande:
    om jag inte är hemma får han väll hålla sig? Folk onanerar väll inte på jobbet, eller hemma hos folk eller när man har gäster?
    och nej jag äger inte hans sexualitet han har ett val, ha mig, ha sex och vårt liv, eller bo själv runka eller bo med någon annan?
    jag tvingar inte honom att vara ihop med mig, han är fri att gå vilken dag han vill men så länge han stannar så är mina vilkor så, precis lika självklara för oss som inte vara otrogen, inte behandla varann illa och respektera och acceptera varandra. Det är ingen fråga om att tvinga någon till något, han är helt med på noterna.
    Ha ha ha. Du måste vara en underbar person att leva med. 
  • Farbror6
    Anonym skrev 2012-02-20 14:25:27 följande:
    Man onanerar väl när man är sugen....
  • Anonym

ok ehh .. vet inte vad man ska säga förutom suck! så han runkade BIG DEAL  jag uppmuntrar min gubbe att göra det, bara nyttigt och hälsosamt. Förstår inte problemet liksom och tycker synd om dig.

• Anonym
    Farbror6 skrev 2012-02-20 14:38:48 följande:
    Man onanerar väl när man är sugen....
    det kanske inte alltid är passande? gör du det på jobbet? på stan? hemma hos folk?
    nej då har du förmågan att vänta. eller hur?
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-20 14:36:10 följande:
    Ha ha ha. Du måste vara en underbar person att leva med. 
    ja jag är lätt att leva med enligt min sambo, vi är inga konstigare än några andra?
    så folk som lever i öppna förhållande är sjuka i huvudet för dom har sex med andra? när båda är med på det?
    det är inget konstigt att ha en sån relation som vi har, alla gör sina val, och detta är ju bara inom sexlivet. som partner är vi båda väldigt kärleksfulla, har massa intimitet, vänskap, vi lyssnar på varann och är varandras bästa vänner. det säger ju inget om hur jag är som person att leva med bara för att jag inte gillar onani i förhållande precis lika lite som jag gillar otrohet, lögner,svek i ett förhållande så är det samma sak för mig.  man "går med på kraven" vare sig det är öppet förhållande, man håller sig till en partner, man håller sig till en partner och onanerar inte, eller man har inte sex alls. det är ju upp till varje förhållande att bestämma inte upp till andra att döma?

Svar på tråden Den jäveln runkade!