• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • Anonym

Blir så fundersam ni som säger det e helt sjukt att inte onanera..

finns ju mängder med folk som inte onanerar eller ens vill.. Dom är ju inte sjuka för det. Eller?

• Anonym (sluta.)
    Farbror6 skrev 2012-02-21 13:37:23 följande:
    Att inte acceptera vad andra gör som är deras mest privata är sjukt i huvudet!
    Är du 14?
  • Anonym (sluta.)
    Carmen Electra1 skrev 2012-02-20 17:56:22 följande:
    Va lite ironisk :) blir så trött på folk som vill förbjuda de mest naturliga. Snart får väl dom stackars killarna gå inte ens gå ut eller kolla på tv..( kan ju finnas ngn tjej att titta på )
    Förundras över att vuxna människor uppenbarligen är okapabla till att förstå att man inte kan FÖRBJUDA någon till att göra NÅGOT.
    Man får ha önskemål, precis som de flesta har önskemål inom städning, sex, ekonomi och trohet.

Nu har ts ett önskemål om att hennes partner inte ska runka, han har accepterat.

Att du ens påpekar att man inte får titta på tv eller gå ut för att någon inte får runka är ju mycket märkligt, måste jag säga.
    Nu vet jag ju inte om just ditt förhållande men om du förbjuder din partner till att vara otrogen så får väl din stackars kille inte ens gå ut eller kolla på tv, det kan ju finnas ngn tjej att titta på.

Lär er att folk är olika och det är omoget att inte kunna acceptera en sådan sak. Men av någon anledning svider det riktigt i ögonen på er!
  • Farbror6
    Anonym (sluta.) skrev 2012-02-21 13:41:22 följande:
    Är du 14?
    Nej. men du verkar inte speciellt mentalt mogen....
  • Queenie70
    Anonym skrev 2012-02-20 18:32:37 följande:
    jag har inget kontroll behov. Han får gå vilken dag han vill. Han kan välja en annan tjej om han vill. Jag är inte nå svartsjuk av mig. och jag vet jag är en super bra fru så varför skulle han vilja lämna mig? Vi är lyckliga och det funkar jätte bra våran relation.
    han måste inte runka för att vara lycklig med mig, det är ju inget krav för en fungerande relation eller en måttstock som gör att vi överlever för att han runkar? Det är helt enkelt en ondödig grej som inget av oss behöver. Jag onanerar inte heller. Varför skulle jag ha det behovet när jag har en partner som kan tillfredställa mina behov och ge mig all närhet och intimitet jag kan behöva.
    Det du säger är i praktiken, its my way or the highway...dvs. gör som jag vill eller flytta. Låter inte så sunt i en relation. Man måste kompromissa och uppenbarligen är din icke runkkregel nåt som han egentligen inte ställer upp och kan således inte jämföras med era andra överrenskommelser vad det gäller otrohet och att behandla varandra väl etc.  Han kan ju lika gärna tala om för dig i morgon dag: Jag tänker fortsätta runka, och om du inte gillar det får du flytta.
  • Anonym (sluta.)
    Farbror6 skrev 2012-02-21 13:53:12 följande:
    Nej. men du verkar inte speciellt mentalt mogen....
    jaja, det kommer från en vuxen som inte förstår att folk är olika och kallar folk för "sjuka i huvudet" enbart för att det inte passar dig.

Jisses! 
  • Anonym (sluta.)
    Queenie70 skrev 2012-02-21 13:53:24 följande:
     Han kan ju lika gärna tala om för dig i morgon dag: Jag tänker fortsätta runka, och om du inte gillar det får du flytta.
    och det är ju det han ska göra, eller hur?
    Så får hon ta ställning efter det istället för att ljuga och smussla.
  • Carmen Electra1

Men anonym sluta... Om du läser ts igen så kan även DU se att det inte stod ngt om önskemål.. Han skulle ju bli utkastad från sitt egna hem pga att han runka !!! Hur sjukt låter inte det?!

• LoLs pappa
    Carmen Electra1 skrev 2012-02-21 13:58:01 följande:
    Men anonym sluta... Om du läser ts igen så kan även DU se att det inte stod ngt om önskemål.. Han skulle ju bli utkastad från sitt egna hem pga att han runka !!! Hur sjukt låter inte det?!
    Jvlr vad uteliggare vi skulle få då.
    Män som kvinnor.

• Carmen Electra1

Tack TS för ditt svar! Kan faktiskt förstå din känsla efter ditt långa svar till mig! Men måste fråga, har du fått något stöd under tiden han var så sjuk?! Har någon "tagit hand om dig" då?! När vissa hemskheter sker så är det lätt att få panik

Svar på tråden Den jäveln runkade!