• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • Anonym
    hallonfot skrev 2012-02-08 13:56:44 följande:
    Ett svek är alltid ett svek, och har båda gått med på en sak så ska man inte bryta det. Jag bara undrar varför ni från första början bestämde att ni inte skulle få titta porr eller onanera till porr?
    Det var något vi båda kände att vi inte ville den andra skulle göra, vi pratade om det och kom båda två överens om det. Vi hade samma inställning om att det skulle kännas fel ifall någon av oss tittade eller onanerade till porr. Jag hade en lättare inställning till det innan, men tiden har gjort det till ett svårt ämne. 

Anonym (eva) skrev 2012-02-08 15:31:35 följande:
    Du pratar om en "överenskommelse", men vad är det du menar då? Eftersom killen uppenbarligen inte verkar vara helt inne på idén egentligen, så låter det ju mest som han fått lov att vika sig för tjejens vilja. Vad för slags "överenskommelse" är detta tycker du?
    Som jag svarade på ovanstående fråga så var det en gemensam åsikt. Jag vågade inte ens sätta den gränsen vid den tiden i förhållandet, så det är inget jag hade kunnat göra själv. Det verkar bara som att det inte har varit så enkelt, eller ens så viktigt att hålla. 
  • Anonym
    c89 skrev 2012-02-08 15:41:30 följande:
    Eller så har han faktiskt sagt att han också tycker att det är fel att fantisera om andra och titta på porr när man är i en fast relation och kanske egentligen tyckt att hon inte ska göra det, men egentligen inte haft något emot att göra det själv? Varför alltid utgå från att en kille blivit tvingad? Det är mänskligt att dra vita lögner tyvärr...
    Precis. Han har själv yttrat sig om att han inte skulle gilla det ifall jag gjorde det, så at jag skulle tvingat honom in i det från början är det inte tal om.
  • Josse112

I mitt förhållande utvecklades synen på att porr och att onanera så här:

1. I början av förhållandet sade min pojkvän att han inte tyckte att vi skulle kolla på porr i vårt förhållande, för han tyckte att det var som en slags otrohet och skulle bli svartsjuk om jag gjorde det. Jag (som är emot porr) hade absolut inga problem med detta.

2. Min pojkvän rensade sin dator (på eget initiativ) från allt som hade med naket att göra.

3. Jag rensade min dator... det gick... ganska snabbt Flört

4. Min pojkvän föreslog att vi skulle låta bli att onanera (jag och han gjorde det omkring 2-3 gånger om dagen tidigare när vi levde som singlar) och istället spara oss åt varandra. Jag hängde med på detta och vi hade en helsikes massa sex.

5. Jag sparade mig och trodde att han också gjorde det. Ibland var jag kåt, men lät bli, för vad vi hade lovat varandra.

6. Jag kom på min pojkvän med att ha runkat (hittade en runkstrumpa av en slump i tvätten) och blev skitsur Demon Tanken var alltså att jag skulle gå och spara mig åt honom och alltid vara kåt och tillgänglig, medan han kunde leva loppan på "egen hand".

7. Min pojkvän grät och bad om ursäkt.

8. Jag förlät {#emotions_dlg.flower} och vi återgick till den tänkta planen, den som han själv föreslagit och jag gått med på.

9. Sedan levde de lyckliga i alla sina dagar, dagar utan porr och runkstrumpor och våta fläckar av snigelslem på lakanen.

Skrattande                     

• 1022

Ha, ha hittade en länk till den här tråden på Ostfrallan:D

• Josse112

Punkt 9 ska det stå "Sedan levde vi" och inte "Sedan levde de"...

• Fiona84

Men stackars kille! Låt honom runka om han vill det! Det är stor skillnad på att vilja ha sex med en annan person och nå en orgasm.

• Border
    Anonym skrev 2012-02-08 15:53:27 följande:
    Det var något vi båda kände att vi inte ville den andra skulle göra, vi pratade om det och kom båda två överens om det. Vi hade samma inställning om att det skulle kännas fel ifall någon av oss tittade eller onanerade till porr. Jag hade en lättare inställning till det innan, men tiden har gjort det till ett svårt ämne. 

Som jag svarade på ovanstående fråga så var det en gemensam åsikt. Jag vågade inte ens sätta den gränsen vid den tiden i förhållandet, så det är inget jag hade kunnat göra själv. Det verkar bara som att det inte har varit så enkelt, eller ens så viktigt att hålla. 
    Ok. Alla är vi olika. Och som tidigare tycker jag att har man en överenskommelse så har man. Man ska inte gå med på något som man inte kan hålla.
    Jag skulle däremot inte bry mig ett dugg om min sambo runkade och tittade på porr. Skulle aldrig ingå en sådan överenskommelse eftersom jag tycker det är bra med porr och onani mellan varven
  • Anonym
    hallonfot skrev 2012-02-08 16:14:28 följande:
    Ok. Alla är vi olika. Och som tidigare tycker jag att har man en överenskommelse så har man. Man ska inte gå med på något som man inte kan hålla.
    Jag skulle däremot inte bry mig ett dugg om min sambo runkade och tittade på porr. Skulle aldrig ingå en sådan överenskommelse eftersom jag tycker det är bra med porr och onani mellan varven
    Onani är något jag själv gör, så där kan jag inte säga något, det är snarare onani till porr där det blir ett problem :)
  • Anonym

bestämmer du när han ska bajsa också?

• Border
    Anonym skrev 2012-02-08 16:28:35 följande:
    Onani är något jag själv gör, så där kan jag inte säga något, det är snarare onani till porr där det blir ett problem :)

Ok. Är det för att han skulle titta på andra tjejer? Jag undrar bara, så det är absolut inget påhopp eller liknande
Svar på tråden Den jäveln runkade!