Den jäveln runkade!
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
I mitt förhållande utvecklades synen på att porr och att onanera så här:
1. I början av förhållandet sade min pojkvän att han inte tyckte att vi skulle kolla på porr i vårt förhållande, för han tyckte att det var som en slags otrohet och skulle bli svartsjuk om jag gjorde det. Jag (som är emot porr) hade absolut inga problem med detta.
2. Min pojkvän rensade sin dator (på eget initiativ) från allt som hade med naket att göra.
3. Jag rensade min dator... det gick... ganska snabbt 
4. Min pojkvän föreslog att vi skulle låta bli att onanera (jag och han gjorde det omkring 2-3 gånger om dagen tidigare när vi levde som singlar) och istället spara oss åt varandra. Jag hängde med på detta och vi hade en helsikes massa sex.
5. Jag sparade mig och trodde att han också gjorde det. Ibland var jag kåt, men lät bli, för vad vi hade lovat varandra.
6. Jag kom på min pojkvän med att ha runkat (hittade en runkstrumpa av en slump i tvätten) och blev skitsur
Tanken var alltså att jag skulle gå och spara mig åt honom och alltid vara kåt och tillgänglig, medan han kunde leva loppan på "egen hand".
7. Min pojkvän grät och bad om ursäkt.
8. Jag förlät
och vi återgick till den tänkta planen, den som han själv föreslagit och jag gått med på.
9. Sedan levde de lyckliga i alla sina dagar, dagar utan porr och runkstrumpor och våta fläckar av snigelslem på lakanen.
Ha, ha hittade en länk till den här tråden på Ostfrallan:D
Punkt 9 ska det stå "Sedan levde vi" och inte "Sedan levde de"...
Men stackars kille! Låt honom runka om han vill det! Det är stor skillnad på att vilja ha sex med en annan person och nå en orgasm.
bestämmer du när han ska bajsa också?