Den jäveln runkade!
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
jag runkar ofta sen jag har knullat en kvinna då ligger hon pårygg jag har kuken ovaför fittan sprutar över hennes fitta
Men för fan väx up för jäkeln tjejen. Som att du kanske inte skulle onanera själv om din man kom hem. Det är ett normalt beteende. Samma sak när ni tjejer har eran jäkla period och man vill älska med er och inte det går. Det blir till att använda sig av masturbering om och kanske ni tjejer vill som sagt "hjälpa er partner" med lite handjobb .Det är ju normalt,ser inget som tyder på något fel i vad han gjort. Du kunde gott vara tacksam för att han tänker på dig och masturbera för din skull. Måste ju vara fel på dig i sådana fall. I stället skulle du börjat älska med din kille eller man när du såg honom göra det. Tänk till lite i stället för dit dumma beteende och slänga ut honom.
Tack för mig.
PS !! Jag är gift och min kvinna hade pms och visst hade jag lust med att älska med henne vilket jag talade om för henne och hon hjälpte till godvilligt med lite "handjobb" vilket uppskattades och hon var glad över att kunna hjälpa till. Är det då fel i det? Om du ni anser det vara fel då har ni allvarliga fel och måste samarbeta med eran man eller kvinna gemensamt och komma överens om saker och ting för att era liv ska bli bra. Tänk lite och lycka till.
Haha, jag tycker jävligt synd om din kille ts.
Jag ser det bara positivt, att han ens vågat runka i ditt sällskap efter allt trams om att det vore fel dök upp.
Det är bra att sin partner känner sig bekväm med att onanera, sålänge han fortfarande ställer upp på sex och inte avvisar dig så ser jag det som en bra sak!
Förstår inte varför man inte får tillfredställa sig själv och varför det vore fel, hur kan det vara vidrigt?
Haha, jag tycker jävligt synd om din kille ts.
Jag ser det bara positivt, att han ens vågat runka i ditt sällskap efter allt trams om att det vore fel dök upp.
Det är bra att sin partner känner sig bekväm med att onanera, sålänge han fortfarande ställer upp på sex och inte avvisar dig så ser jag det som en bra sak!
Förstår inte varför man inte får tillfredställa sig själv och varför det vore fel, hur kan det vara vidrigt?
PS !! Jag är gift och min kvinna hade pms och visst hade jag lust med att älska med henne vilket jag talade om för henne och hon hjälpte till godvilligt med lite "handjobb" vilket uppskattades och hon var glad över att kunna hjälpa till. Är det då fel i det? Om du ni anser det vara fel då har ni allvarliga fel och måste samarbeta med eran man eller kvinna gemensamt och komma överens om saker och ting för att era liv ska bli bra. Tänk lite och lycka till.
Det är inget skämt om man har en äcklig pojkvän som sitter och runkar!
Hoppas att TS kastade ut killen.
Du kanske också är en sån där respektlös typ, du borde skämmas!
Min fru blev jättebesviken på mig när jag åt en ICA Vi choklad/kokos-kvarg och hon inte hade möjlighet att köpa en =/
Men onanera? Det gör vi när vi vill, oavsett om den andre är med eller ej. När man är sugen eller behöver egentid så tar man det i sina egna händer, pun intended.
Sex tillsammans är awesome och inget som lider av det.
Klart att antionanisterna har rätt att känna som de gör, men jag tycker att en sådan syn på sexualitet är väldigt ohälsosam, både fysiskt och psykiskt för båda partnerna.