• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • Obrigado

Detta är fortfarande en av de absolut roligaste trådarna... Hehe

• Anonym (Sofia)

Jag håller helt med TS, jag hade också blivit förbannad för något sådant.
    Alla ni som gör sig roliga på TS bekostnad borde tänka till lite mer.

Han kanske satt och runkade till någon äcklig porrfilm. Det är på gränsen till otrohet!

• Anonym (fyfasen)

Varje människa har rätt att bestämma över sin egen kropp. Egen sexualitet och onani är lika naturligt som att äta och skita. Som någon skrev, en mänsklig rättighet. Du har ingen rätt att kontrollera och kränka någon annan på det sättet. Han kan visa dig respekt genom att vara diskret, om du vill det. Visst. Men det är oxå allt. Sök vård!

• Frökenfrykena
    Lizzy 488 skrev 2015-01-23 16:13:50 följande:

Jag hade ställt mig på knä framför honom och "hjälpt till" 

Haha, helt rätt inställning tycker jag:)
  • Anonym (Moral)
    Frökenfrykena skrev 2015-01-23 21:20:19 följande:
    Haha, helt rätt inställning tycker jag:)
    Då är du en riktig slyna om du tycker så.

Att sitta öppet och onanera när ens partner kommer hem visar på respektlöshet.
    Samhället blir allt mer sexualiserat och dess sjuka tendenser visar sig allt mer.

Jag hoppas att TS visade nolltolerans och körde ut pojkvännen.
  • Anonym (Moral)
    Anonym (fyfasen) skrev 2015-01-23 20:41:42 följande:

Varje människa har rätt att bestämma över sin egen kropp. Egen sexualitet och onani är lika naturligt som att äta och skita. Som någon skrev, en mänsklig rättighet. Du har ingen rätt att kontrollera och kränka någon annan på det sättet. Han kan visa dig respekt genom att vara diskret, om du vill det. Visst. Men det är oxå allt. Sök vård!

Är du helt sjuk i huvudet?
    Att sitta och begå perversiteter är inte samma sak och naturligt som att äta, gå på toaletten.

Att denna man tydligen saknar kontroll över sig själv och gör något så äckligt när hans flickvän kommer hem visar på att han inte har någon respekt för henne eller sig själv!
  • Tom Araya
    Anonym (Moral) skrev 2015-01-24 07:30:21 följande:
    Då är du en riktig slyna om du tycker så.

Att sitta öppet och onanera när ens partner kommer hem visar på respektlöshet.
    Samhället blir allt mer sexualiserat och dess sjuka tendenser visar sig allt mer.

Jag hoppas att TS visade nolltolerans och körde ut pojkvännen.
    Anonym (Moral) skrev 2015-01-24 07:34:47 följande:
    Är du helt sjuk i huvudet?
    Att sitta och begå perversiteter är inte samma sak och naturligt som att äta, gå på toaletten.

Att denna man tydligen saknar kontroll över sig själv och gör något så äckligt när hans flickvän kommer hem visar på att han inte har någon respekt för henne eller sig själv!
    1800-talets katolska kyrka ringde och vill ha tillbaka dig.

• Pentra
    Tom Araya skrev 2015-01-24 21:49:27 följande:
    Anonym (Moral) skrev 2015-01-24 07:34:47 följande:
    Är du helt sjuk i huvudet? Att sitta och begå perversiteter är inte samma sak och naturligt som att äta, gå på toaletten. Att denna man tydligen saknar kontroll över sig själv och gör något så äckligt när hans flickvän kommer hem visar på att han inte har någon respekt för henne eller sig själv!
    1800-talets katolska kyrka ringde och vill ha tillbaka dig.

• Anonym (Trollhunter)

Fyfaaan runka... onanera.. usch! Det är nog tom. nyttigt att förstå sig på hur kroppen fungerar... ????

• Frontline

Oj jäklar undrar hur många gånger TS gubbe har runkat sen februari 2012 då TS senast skrev nåt..

Livet är underbart när underlivet är bart :)
Svar på tråden Den jäveln runkade!