• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • Zelutz

Men tjejen! Okej att alla får tycka olika men du måste förstå att din reaktion inte är normal. Att onanera är det mest normala man kan hitta på. Och har du aldrig gjort det närdu varit i ett förhållande? så grundas förmodligen din reaktion antingen på tre saker. Man känner sig själv som man känner andra eller en enorm dålig självkänsla eller enormt dåliga erfarenheter. Kanske mer intressant att ta reda på varför du reagerar som du gör än att ta ut det på honom. Fråga han istället om du får va med! Och fråga han varför han gör det! Nä...nu dax för en runk......

• Vikström

Jag vet inte om ni har barn eller om det är flera saker hos din partner som inte känns bra. Tänk på att det kan vara svårt att hitta mr Perfect. Jag tror att de flesta männen i stadiga förhållanden onanerar några gånger per år. Sen gissar jag att väldigt många gör det i smyg.

• sommar1966

Men snälla du !!!
    Dags växa till dig lite va ???
    Tror du på fullaste allvar killar och tjejer in onanerar ?

• sommar1966
    sommar1966 skrev 2014-11-24 19:21:40 följande:

Men snälla du !!!
    Dags växa till dig lite va ???
    Tror du på fullaste allvar killar och tjejer in onanerar ?

Inte onanerar skall det stå
  • Ernst

Det här va typ det roligaste jag läst på Familjeliv.
    Jag är inte ens medlem men blev länkad via Facebook över en så rolig tråd!
    Ni som tycker det är otrohet - HAHAHA!
    Sorry men ni verkar inte varit med om mycket i livet.
    Ni tjejer om torkar er när ni kissat, nuddar ni klittan då eller? Ajabaja!! 
    Haha nämen det där med svek förtroendet? Hallå förtroendet för vadå eg?
    Inte ha sex med en annan kvinna, fine. Men hallå runka? Alltså jag finner inga ord hur dumt detta är.. Hahahhaaha
    Kom ner på jorden och bry er lite mer om viktigare saker som betyder nåt istället..

• Anonym (Antik tråd)
    märkligt att folk fortfarande svarar i en 2 år gammal trolltråd.
  • J Micke71

Hahaha

Du kan inte mena allvar med detta??

Var det mest underliga sätt jag läst för att göra slut Skrattande

Det mest naturliga män gör är att rycka i pelle niklas!!!

Detsamma ni kvinnor gör i duschen Flört

Nej din partner är nog lycklig nu som får rycka i den utan nån häxa som tillbakavisar han.

Eller är det så att du kanske aldrig får nog så han gör det i smyg istället 

Kan du inte öra en bok om detta? 

• atalan

????

Vitamin skrev 2012-02-06 09:42:58 följande:

Vilken tur han har som får se din rätta sida. Skönt för honom att bli av med en kontrollerande satmara.

• Jag har rätt

Snacka om att utesluta saken direkt för något som egentligen inte var någon stor grej. Som om han inte får ta på sig själv så dumt... Sluta vara så anti så kanske du får ett roligare liv. Måste varit du som varit så tråkig i sängen så han kände nöden att dra en helt normal handtralla. 

• Mangex
    Vafan, får man inte runka utan att bli kallad otrogen? fy fan på er.Man borde .ju få runka när som helst, med eller utan fruga. Du borde vara tacksam att få vara tillsammans med han men du skickade bara ut han. FAN PÅ DIG.Demon
Svar på tråden Den jäveln runkade!