• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • Anonym (Ren)
    Tom Araya skrev 2015-01-24 21:49:27 följande:
    Anonym (Moral) skrev 2015-01-24 07:34:47 följande:
    Är du helt sjuk i huvudet?
    Att sitta och begå perversiteter är inte samma sak och naturligt som att äta, gå på toaletten.

Att denna man tydligen saknar kontroll över sig själv och gör något så äckligt när hans flickvän kommer hem visar på att han inte har någon respekt för henne eller sig själv!
    1800-talets katolska kyrka ringde och vill ha tillbaka dig.

Du kanske vill ha ett sådant äckel som TS pojkvän som sitter och runkar hemma?
    Ut med en sån vidrig kille!
  • Anonym (Ren)
    Anonym (Trollhunter) skrev 2015-01-25 01:38:05 följande:

Fyfaaan runka... onanera.. usch! Det är nog tom. nyttigt att förstå sig på hur kroppen fungerar... ????

Är du helt efterbliven ditt porrskadade slödder?
    Det är fel att sitta och runka och göra det öppet för partnern
  • Anonym (Trollhunter)
    Anonym (Ren) skrev 2015-01-25 13:03:05 följande:

Är du helt efterbliven ditt porrskadade slödder?

Det är fel att sitta och runka och göra det öppet för partnern

Oj, vilka hårda ord. Vad jag gör eller inte, har inte du en aning om. Ändå ger du mig påhopp och kallar mig porrskadad samt slödder???

Sen vad/vem säger att det är fel att onanera inför varandra? Finns ingen skriven lag om att det är fel.

Du behöver nog en ny uppfostran, lära dig vett och etikett. Dessa trådar är ju mest troll som hittar på något, så lägg din energi på att lära dig något istället.
  • Anonym (Sture)
    Pentra skrev 2015-01-25 01:17:12 följande:
    Du ska inte sitta och skriva om syndiga saker på det här sättet!
    Det måste ha varit fruktansvärt för trådskaparen att få se hur vulgärt hennes pojkvän agerade.

Ofta döljer sig porrmissbruk och annan omoral bakom hans vulgära handling.

Du "Pentra" som uppmanar sådant beteende som att exponera sitt onanist och missbruk offentligt borde skämmas.
  • Anonym ((yy))

vad spelar det för roll om din partner onanerar när du kommer hem?

• edwin47

So, de som har partners vilka ej runkar loss, det är mig på Club Kino.
     Hårt

• Anonym (Avskyvärt)

Sitter man och onanerar öppet när partnern kommer hem så är det riktigt äckligt.
    Hatar sexfixerade killar.

• Anonym (hmm)

Förstår inte varför ni svarar på sånt här? Dessutom blir arga på varandra. Har ni inget bättre för er?
    Säkert var det ändå bara ett skämt. Om inte, så varför skriver man sånt här?

• Anonym (Avskyvärt)
    Anonym (hmm) skrev 2015-02-07 07:16:31 följande:

Förstår inte varför ni svarar på sånt här? Dessutom blir arga på varandra. Har ni inget bättre för er?
    Säkert var det ändå bara ett skämt. Om inte, så varför skriver man sånt här?

Det är inget skämt om man har en äcklig pojkvän som sitter och runkar!
    Hoppas att TS kastade ut killen.

Du kanske också är en sån där respektlös typ, du borde skämmas! 
  • Pentra
    Anonym (Sture) skrev 2015-01-26 15:03:16 följande:
    Du ska inte sitta och skriva om syndiga saker på det här sättet! Det måste ha varit fruktansvärt för trådskaparen att få se hur vulgärt hennes pojkvän agerade. Ofta döljer sig porrmissbruk och annan omoral bakom hans vulgära handling. Du "Pentra" som uppmanar sådant beteende som att exponera sitt onanist och missbruk offentligt borde skämmas.

Inte skriva sådana saker??? Jag skrev ingenting. Jag gav bara tummen upp till Tom Arayas inlägg. Jag har aldrig någonsin uppmanat till att exponera sin egen intimprivata onani påträngande och offentligt! Allvarligt; ser du syner??? Jag rekommenderar dig en grundläggande kurs i läsförståelse! ... /Pentra
Svar på tråden Den jäveln runkade!