Den jäveln runkade!
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Fullständigt naturligt! Alltså att runka... inte din reaktion. den e lite psyko... heppåde!
Alltså "anonym förbannad" kan inte vara på riktigt, kan hon vara ett nät troll tro.
Han gjorde helt rätt. hoppas att han dumpar dig. endast en riktig toffel hade orkat med dig
HAHAHA du kan inte mena allvar? Varför skulle karln inte få runka för? Du behöver nog ta kontakt med någon som du får prata med.
TS. Berätta för mig hur du runkar. Vi vet båda att du gör det. Jag ber dig nu berätta hur du onanerar. See how this shit works; gramps.
TS. Berätta för mig hur du runkar. Vi vet båda att du gör det. Jag ber dig nu berätta hur du onanerar. See how this shit works; gramps.
Fy satan vilket svin!
Du har inte funderat på att döda honom? Ja menar, vem skulle klandra dig? Om du råkar köra över honompå garageuppfarten kommer ingen ens att höja på ögonbrynen.
När ska folk fatta att detta är en två år gammal troll tråd!!!
Jag hade ställt mig på knä framför honom och "hjälpt till"