• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • Caramella
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 15:52:31 följande:
    Innan vi har sex berättar jag, det är inte laddat för mig att berätta. Jag skäms inte.
    En fråga bara...missförstod jag dig eller skrev du inte tidigare att du inte gillade sex? Varför har du det då? E det inte lite dumt?
  • Anonym (onani-blä)
    Tom Araya skrev 2012-02-06 15:54:02 följande:
    ...och när sker det, efter ett års dejtande eller...?

Hurså?
  • Anonym

Jag slår vad om DU ts, inte ens ger honom sex.. sen får han fan för att han fixar det själv :-O sån typisk tjejgrej!

Slappna av lite och inse att masturbation INTE är otrohet!!

• Anonym

Det kan faktiskt vara så att ts kanske har varit med om något trauma som gör att hon inte klarar av att ha sex eller har svårt för sånt här. Då är det respektlöst mot henne om hennes man/sambo sitter och onanerar när hon kommer hem. För henne kanske detta upplevs som ett svek. Ingen aning hur det ligger till här men allt är inte så svart och vitt som folk tycks tro. Jag skulle bli äcklad om min sambo satt hemma och onanerade när jag kom hem. Om dom nu absolut måste göra det så kan dom väll låsa in sig någonstans iaf, så dom slipper bli påkommna.......

• mion
    Anonym (Förbannad) skrev 2012-02-06 09:24:19 följande:
    Ja det är det han får göra nu, gå till nån annan.

bra att han slipper dig =)=)=)=)=)=)=)=)
  • Anonym (eva)

Stackars dig ts. Hur kunde du springa på ett sånt miffo, som trodde han hade rättigheter beträffande sin egen kropp? Det var väl underförstått att den tillhör dig nu? Nä, dumpa fortare än kvickt! Män med sexuella behov är inte att lita på! Djur är vad dom är!

(Till nöds kan du skicka honom till mig....)

• Krokimodell
    Anonym (Förbannad) skrev 2012-02-06 09:13:01 följande:
    Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
    Och varför startade du den här tråden? Du hittar din pojkvän onanerande och du gör slut, det har du all rätt i världen att göra, men vad väntar du dig att få ut av tråden?
    Say it loud. I am unable to say 'proud' and I am proud.
  • Anonym
    Årsta skrev 2012-02-06 09:46:16 följande:
    är du säker på att han runkade? Han kanske tvättade snoppen väldigt snabbt.
    haahahahha
  • BasseNonna
    Anonym (eva) skrev 2012-02-06 16:32:32 följande:
    Stackars dig ts. Hur kunde du springa på ett sånt miffo, som trodde han hade rättigheter beträffande sin egen kropp? Det var väl underförstått att den tillhör dig nu? Nä, dumpa fortare än kvickt! Män med sexuella behov är inte att lita på! Djur är vad dom är!

(Till nöds kan du skicka honom till mig....)
    hehehe!
Svar på tråden Den jäveln runkade!