• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • Anonym (onani-blä)
    Chazz Michael Michaels skrev 2012-02-06 15:19:24 följande:
    Hade det varit sunt om jag hade äcklats av att hon åt den?

Vad tycker du? Vissa äcklas av att partnern äter sniglar, är det sunt?
  • Anonym (onani-blä)

Om någon gör något man äcklas av, vem gör fel? Kanske inte någon.

• Anonym (bläkas)
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 15:19:00 följande:

Vem har sagt att jag har en man*?

Dom kanske blandar ihop oss, jag har ganska likt namn som dej..
  • Fidelis ad urnam
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 15:18:22 följande:
    Var har jag skrivit det? Visa mig!
    Du frågade vad jag tror att du gör, jag svarade. Det jag svarade är vad jag har läst fram i allt du har skrivit. Tror inte att någon med din inställning skulle vara OK med att killen runkar. 
  • Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-06 15:23:33 följande:
    Du frågade vad jag tror att du gör, jag svarade. Det jag svarade är vad jag har läst fram i allt du har skrivit. Tror inte att någon med din inställning skulle vara OK med att killen runkar. 

Var har jag skrivit att jag hindrar min man?
  • katze
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 14:41:46 följande:
    Som jag skrivit innan så brukar männen ljuga om det i början. Ja, motviljan och äcklet gör att man inte kan vara ihop. Menar du att en man äcklas av en kvinna som inte onanerar? (Kom nu ihåg att du vände på min fråga...)
    nej jag tror väll att man äcklas av att man inte kan se längre än till sit eget äckel.
    att inte fa göra vad man vill med sin kropp och att bli sa pass dominerad av sin kvinna är nog det som är äcklande.
  • Anonym (onani-blä)
    katze skrev 2012-02-06 15:24:23 följande:
    nej jag tror väll att man äcklas av att man inte kan se längre än till sit eget äckel.
    att inte fa göra vad man vill med sin kropp och att bli sa pass dominerad av sin kvinna är nog det som är äcklande.

I din värld är det så, i min på ett annat sätt. Vem har rätt?
  • Fidelis ad urnam
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 15:24:08 följande:
    Var har jag skrivit att jag hindrar min man?
    Som sagt, du skrev vad jag TROR att du gör. Jag svarade vad jag TROR. Behövs ingen källa på det. 
  • Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-06 15:26:08 följande:
    Som sagt, du skrev vad jag TROR att du gör. Jag svarade vad jag TROR. Behövs ingen källa på det. 
    Men du utgår ifrån att jag tvingar någon göra som jag vill. Kan ju vara lämpligt att basera det på något innan man beskyller mig för något. Har jag anklagat dig för någonting?
  • Fidelis ad urnam
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 15:27:25 följande:
    Men du utgår ifrån att jag tvingar någon göra som jag vill. Kan ju vara lämpligt att basera det på något innan man beskyller mig för något. Har jag anklagat dig för någonting?
    Nej det har du inte, men å andra sidan har jag inte dina underliga åsikter.
    Utifrån allt du har skrivit, dina åsikter om hur äckligt det är med onani och att du inte skulle kunna vara tillsammans med någon som runkar mycket så tror jag att du inte skulle tillåta din kille att runka.
    Anonym (onani-blä)
    X skrev följande: (signaturer och tider i citat är dolda tills vidare)
    Du sa nyss att "deras vanor fick dig att må dåligt"? Hur ska du ha det?
    Jag gjorde bara skillnad på mig själv och att andra gör. Ni får onanera er tills det blöder, jag bryr mig inte. Men jag kan inte vara ihop med någon av er.

Svar på tråden Den jäveln runkade!