• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-06 15:43:06 följande:
    Du tycker att onani är äckligt. Eller hur?
    Du skulle inte kunna vara tillsammans med en kille som onanerat, eller hur?
    Om en kille du dejtar påstår att han inte onanerar, ni blir kära och du efter ett år kommer på honom med att runka och han säger att han vill kunna runka. Vad gör du?
    Dumpar honom? Eller försöker intala honom att sluta?

Dumpar, vi kommer inte att kunna leva ihop.
  • Fidelis ad urnam
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 15:43:45 följande:
    Dumpar, vi kommer inte att kunna leva ihop.
    Låter mycket sunt. De män som slipper dig den vägen har tur.
    Är detta någonting killarna får veta från dag ett? Du finner onani som äckligt och kan inte vara tillsammans med någon som onanerar? 
  • Kattdamen
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 15:43:08 följande:
    Men nu utgår du ifrån att jag var medveten om mina behov då. Jag har behövt 20 år på mig att förstå att jag inte gillar sex.
    Du brydde dig alltså tidigare? Annars var du lika urusel i sängen då.
    Mig får du älska hedniskt.
  • Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-06 15:45:30 följande:
    Låter mycket sunt. De män som slipper dig den vägen har tur.
    Är detta någonting killarna får veta från dag ett? Du finner onani som äckligt och kan inte vara tillsammans med någon som onanerar? 

Du skulle bli förvånad över hur många män som vill vara ihop med en som mig trots det jag står för. De ser andra saker än bara sex.
  • Anonym (onani-blä)
    Kattdamen skrev 2012-02-06 15:46:20 följande:
    Du brydde dig alltså tidigare? Annars var du lika urusel i sängen då.
    Det kanske jag var, jag vet inte. Bryr mig inte heller.
  • Fidelis ad urnam
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 15:49:33 följande:
    Du skulle bli förvånad över hur många män som vill vara ihop med en som mig trots det jag står för. De ser andra saker än bara sex.
    Du svarade aldrig på huruvida du berättar för dem direkt att de antingen inte onanerar eller blir dumpade (ja eller inte får träffa dig mer från första början).
  • Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-06 15:51:31 följande:
    Du svarade aldrig på huruvida du berättar för dem direkt att de antingen inte onanerar eller blir dumpade (ja eller inte får träffa dig mer från första början).
    Innan vi har sex berättar jag, det är inte laddat för mig att berätta. Jag skäms inte.
  • Tom Araya
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 15:52:31 följande:
    Innan vi har sex berättar jag, det är inte laddat för mig att berätta. Jag skäms inte.
    ...och när sker det, efter ett års dejtande eller...?
  • Fidelis ad urnam
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 15:52:31 följande:
    Så du är inte ens ärlig med det från första början, eller har ni alltid sex första dejten?
    Då kan man påstå att du utsätter dem för ett tvång. Runka inte eller så får du inte träffa mig mer.  
Svar på tråden Den jäveln runkade!