• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • Anonym (haha)

du måste ju vara ett troll! ingen normal funtad människa anser att man varit otrogen för man har tillfredsställt sig själv, det är ju en helt naturlig sak. På vilket sätt har han inte respekterat dig? för han inte gör som du vill? man äger ingen aldrig någonsin kom ihåg det du kan inte bestämma över honom precis som han inte kan bestämma över dig. Om du nu mot förmodan är på riktigt så har jag bara en sak att säga- VÄX UPP!

• extramamman

Men HERREGUUUD!! Vem har rätt att bestämma över en annan människa att den inte får onanera??!?! Snacka om kontrollbehov. Helt sjukt..

• Carpe Noctum

Kanske statistik, några amerikanska artklar och lite nedsättande om kvinnor generellt och feminister specifikt kan ge ett uttömmande svar på denna... eh, åkomma.

2% av ...bla bla bla
    www.wearethebestbecausewearefromus.morons.com
    dumma kvinnor
    än värre dumma kvinnor

Så, det var allt som behöver sägas om detta.

"Tvättade väldigt snabbt" - Underbart!!!!   

PS. Tyvärr väldigt oseriöst inlägg av mig. Men det håller sig till ämnet. DS

• Haushinka

Det här kan vara det dummaste jag nånsin läst!
    Otrohet att runka? Att ta på sej själv? Det är någon som ALLA gör, kvinnor som män. Och om du inte gör det själv så borde du börja!

Jag skulle för den delen bli förbannad på min kille om han INTE runkade med jämna mellanrum. Det skulle innebära att han kom på en sekund varje gång vi har sex.

Själv onanerar jag innan jag ska sova av den enkla anledningen att en orgasm hjälper mej att slappna av och somna snabbare. Det är inte ens i närheten av samma känsla eller kåthet som jag känner ihop med min partner. 

• jannez st
    Anonym (Förbannad) skrev 2012-02-06 09:13:01 följande:
    Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
    Hur fan kan Du som kvinna,,..uttrycka DIG,,,,och bara sitta och stava till ordet,,...Du verkar ju vara pervers,,...och jag
    tycker,,Du ska inte blanda Dig med karlar över huvud taget,,..Ett sådant ord och beteendet,,,drar man väl inte upp i massmedia ,,,,var det det viktigaste Du kunde komma på,,...Ställ upp för Din partner i stället,,,.vilket jag tror Du inte gör
    då behöver han inte bete sig,,...som Du kallar den jäveln,...Ha det gött,,,,,,Hon hade springtrosor,,..nu ska ho n ut den jäveln,....Vänligen en med moral och sunt förnuft,..brukar tänka på vad ämnet ska hadla om ,,...
  • Impartial

Detta måste vara en av många trolltrådar som dykt upp på senare tid... TS kan omöjligt mena allvar.

• Anonym (nanna)

Jag förstår inte riktigt det där med att mannen inte får runka. Vad spelar det för roll liksom?
    Min sambo, liksom måååånga andra karlar, drabbas av morgonstånd ofta. Vill han bli av med problemet med en gång, varsågod och runka liksom. Kukar har ju som en tendens att resa sig lite när de känner för det, och då vore det ju bara elakt att inte låta dem runka och få ståndet ut världen. 
    Mina bröst ömmar ibland när jag fryser. Är det elakt av mig mot min sambo om jag håller i mina egna bröst, för att värma dem. Jag menar,  är inte jag typ otrogen då?   

• Anonym
    Anonym (nanna) skrev 2012-02-06 17:21:09 följande:
    Jag förstår inte riktigt det där med att mannen inte får runka. Vad spelar det för roll liksom?
    Min sambo, liksom måååånga andra karlar, drabbas av morgonstånd ofta. Vill han bli av med problemet med en gång, varsågod och runka liksom. Kukar har ju som en tendens att resa sig lite när de känner för det, och då vore det ju bara elakt att inte låta dem runka och få ståndet ut världen. 
    Mina bröst ömmar ibland när jag fryser. Är det elakt av mig mot min sambo om jag håller i mina egna bröst, för att värma dem. Jag menar,  är inte jag typ otrogen då?   

Min kille har också ofta morgonstånd men han runkar aldrig för det, ståndet lägger sig inom några minuter ändå.
  • Anonym
    ForReal skrev 2012-02-06 17:23:53 följande:
    Men vad tröga folk är Skäms Det är ett troll så klart! 

Ja kanske det, men det finns ändå en del som tycker som ts och det är det som folk har börjat diskutera i den här tråden .
Svar på tråden Den jäveln runkade!