Den jäveln runkade!
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Min kille får runka om han vill, pallar inte jag så får han spela skinnflöjt! Så menar du att du aldrig killar bäret?
Förlåt men jag kan inte låta bli:
HAHAHAHAHAAAAAAA!
Jo, det räknas klart som en synd(och ett brott mot partnern) att tillfredställa sig själv sexuellt;
1. Om man levde på 1700-talet
2. Om man direkt är sjuk i huvudet.
För att lindra denna mentala störning ni går runt och bär på förslår jag att ni tar den i tvåan så ni lär er att slappna av lite.
LÄNGE LEVE KÅT!
SKÅL!!
Nu vet jag inte riktigt..?
Hade det hänt mig hade jag nog börjat fnissa lite, gått ut med hunden & låtit han göra klart vad han håller på med. Förutsatt att han inte stod i duschen inkletad i bajs och runkade med båda fötterna. Då hade jag nog börjat fundera på om det är den typen av karl jag vill vara med.
Hade jag varit din kille så hade jag runkat konstant för att bli av med dig!!!!!!!
Får han röra vid den när han kissar eller har ni regler för det med?