Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • Binegar
    Anonym (TaDenI2an) skrev 2012-02-06 17:53:49 följande:
    Får han röra vid den när han kissar eller har ni regler för det med?
    Skulle väl vara med den andra handen i så fall! ;)
  • Anonym (Trollhunter)

Fyyyy så hemskt!!! FYYYY!!!! Så äckligt! Sluta andas ni är så äckliga då!

• Fidelis ad urnam
    Leijoninnan skrev 2012-02-06 17:50:01 följande:
    Hade jag varit din kille så hade jag runkat konstant för att bli av med dig!!!!!!!
    Skål Ha ha ha ha
  • Anonym (eva)
    Sessie82 skrev 2012-02-06 17:46:23 följande:
    Tråkiga? Morgonstånd innebär inte att killen är kåt. Det är stor skillnad på morgonstånd och stånd pga kåthet.
    OK, ska framföra det till min sambo, så han inte tror att han njuter av det.....
  • Anonym
    Anonym (eva) skrev 2012-02-06 18:04:41 följande:
    OK, ska framföra det till min sambo, så han inte tror att han njuter av det.....

Jag hade en kille som runkade en gång hemma hos mina föräldrar innan vi skulle till skolan. Jag kommer ihåg att jag tyckte det var så jäkla äckligt, kunde inte ha sex med honom på länge efter det. Sen tog det även slut (jag gjorde slut).
  • Anonym (eva)
    Anonym skrev 2012-02-06 18:07:30 följande:
    Jag hade en kille som runkade en gång hemma hos mina föräldrar innan vi skulle till skolan. Jag kommer ihåg att jag tyckte det var så jäkla äckligt, kunde inte ha sex med honom på länge efter det. Sen tog det även slut (jag gjorde slut).
    Win-win för er båda då alltså...
  • Anonym (eva)
    Anonym skrev 2012-02-06 18:07:30 följande:
    Några av de bästa sexstunderna har vi haft på morgonen. Båda är utvilade och pigga och paketet är hårt och redo. Han har garanterat inte lidit av det....
  • Anonym

Han runkar ju för att du vägrar släppa till så klart. Bättre det än att han går runt och är otrogen!

• Anonym
    Anonym (eva) skrev 2012-02-06 18:13:11 följande:
    Win-win för er båda då alltså...

Ja precis, fast tycker lite synd om den tjejen han har nu. Nu har jag en kille som inte runkar på morgonen, iaf inte om jag är hemma. Tack gode gud för en normal kille, har letat hur länge som helst efter en.
Svar på tråden Den jäveln runkade!