• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • LillaSparven

du skriver 13 då! ♪ fn+alt+J+L

Så är det iaf på min dator!

• svartaskalman

♪♪♪♪♪
    Tjoho nu kan jag oxå sjunga
    Det låter dessutom bättre såhär än i IRL.

• LillaSparven

haha, jaa...Så är det för mig med!

♪♪♪♪♪♪

• svartaskalman

Man sjunger hellre än bra ♪♪♪

• pricken74

GRATTIS SS!!!

Jag måste fråga, för att inte alla ska kunna läsa min dagbok(jag väljer att fortfarande kalla den det inte blogg) och gravkalender måste jag alltså bli plusmedlem elller?
    Hur sk ajag annars göra. Det var man ju inte tvungen till i förra eller hur.???

• Majblomma12

Nej då, Pricken, jag kan läsa din DB och se/skriva i din GB och se din gravkalender!

• pricken74

Jo men för dem jag INTE vill ska se bilder och sånt måste jag bli plus medlem då?
    som java har ju lagt ut en bild på hugo i sin blogg är hon plusmedlem då?

• Java

Hej darlingar

Prickis: Bilden i bloggen kan alla se!

Sedan måste det vara en bug vad gäller inläggen i bloggen. Som det är nu så syns ALLA bloggar om du går via Bloggmenyn (senaste bloggarna), även de du kryssat för "endast adressboksväner" på. Bloggen syns alltså inte via ditt krypin, men går att ses från bloggmenyn!! !!!! jag har anmält detta som bug, men man vet ju inte när det åtgärdas. Så därför är det bra att veta om det!!

Bilder, GB etc - måste du vänta till PLUS-tjänsten kommer för att kunna skydda.

• Majblomma12

Förlåt gumman, nu läste jag slarvigt igen. Sitter på jobbet och är JÄTTETRÖTT!
    Javas bild på Hugo kommer alla kunna se. Det är ju själva huvudet på bloggen. I bloggen är det som förr i dagboken, man kryssar i från dag till dag vilka som ska få se anteckningarna.
    Vad gäller din gravkalender så är det så att de inställningar du gjorde på gamla FL flyttas över hit.

• Majblomma12

Java, jo det är sant att delar av senaste inlägg i bloggen syns, men om man klickar på den för att läsa vidare så kan man inte se mer än det man lagt för allmän åtkomst. Jag ahr testat.

Svar på tråden Dansa med vargar 2