• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • pricken74

Då är jag med.Tack tjejjor!

Men hur får man bilden så där snyggt då? över hela bilden så att säga och inte i ena hörnet bara..läste nånstans hos java att man skulle vända bilden uppochner men fattar inte riktigt..

• Java

Bild i Bloggen - gå in under Ändra på förstasidan i din blogg. Det finns två alternativ där du kan infoga bilden. Den nedersta blir över hela.

Vissa bilder behövdes vändas uppochner, andra inte!?....Min badbild är INTE vänd uppoch ner!?!?!?

Jag gjorde en testblogg kl 23.41 i gårkväll. Den är bara öppen för adressboksvänner, men man kommer alltså åt den via bloggmenyn "senast uppdarerade". Grrrrr

• Fiaflopp

Hej hej,ni som har så trevligt med inställningar och så kommer jag och är ledsen...
    Systersonen var hos en kompis i helgen och det gick inge bra...lilltösen var ju shos mig men han var hos en kompis och syster hade pratat med hans föräldrar,gett hennes telenr och så vidare men ändå så gick det som det gick...
    Vill inte skriva här vad som hände då det kan missförstås och sånt orkar jag inte...
    *snyft*

Men annars var helgen underbar!!

• Majblomma12

Ja Java, men om du klickar på den (urloggad, så klart. så kommer du attse att det inte går att läsa i den.

• Java

ior: jo jag har också testat, men man kan läsa ganska lång utan att egentligen vara behörig. Jag skulle iaf inte vilka lägga ut någon info. Och det kan vara bra för alla att veta!!

Hursomhelst så har jag påpekat detta för FL's överkucku

• Majblomma12

Självklart ska inte ens de första raderna vara synliga om man valt att ha bloggen dold. Men det känns ju i alla fall bättre att det bara är några rader än hela inlägget.

Hej FiaF. Så kan det gå, barn tycker ofta det ska bli kul att sova borta, men när det väl är dags att krypa till kojs sätter gråtkalaset in. Min kompis pappa fick hämta henne åtskilliga gånger, trots att hon verkligen ville sova över.

• Fiaflopp

Java: ja trist men men det löser sig hoppas jag!
    Inte alltid rart med barn...hihi

Svar på tråden Dansa med vargar 2