• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Fiaflopp

ÅÅÅÅHHHH tack tack tack!!!!!
    Han gillar ÖL,WHISKEY,och hårdrock...massor av hårdrock!!
    ska jag maila bilder på honom så du förstår vad han e för typ kanske?

• Amadea

Våran fotocollage expert
    Men visst hade du hängt en del i bildredigeringsprogram och sånt??

Det är nog dax för mig att gå upp från källaren snart.
    Börjat få ont i baken av den här stolen

Ingen gubbe hemma än dock

• Sammet

Börjar bli lite hungrig och är sugen på...friterade räkor....hade det inte räckt med kaviarmacka...
    Måste man ha frityrsmet om man ska fritera, eller går det fritera dem "naturelle".

Ingen nyttomat här inte...

• Emm73

Oj vilken fart det blev härinne. Jag fick för mig att dammsuga övervåningen medan maken tar hand om M, med andra ord: dottern sover och pappan kollar på TV... Nåja, nu är det dammsuget, M har vaknat och hennes pappa översätter skriket "mamma mamma jag är hungrig" Jovisst, det tror jag säkert att hon är!

Nämen hu vad ni är duktiga som bakar och står i Sammets kaka låter god, mums!

FF; Vi köpte digitalkamera veckan före M föddes och jag har inte haft tid att lära mig nåt om varken kameran eller bildhanteringen. Jag bara knäpper hejvilt omkring mig Vi borde gå en kurs hos Iors

• Fiaflopp

emm: hehe jaaaaa kan hon hålla en kurs tro!!

• Fiaflopp

Iors: www.swedenrock.com
    Den festivalen vi jämt är på...DET är hans guldpunkt,hela året väntar han och tjatar och längtar dit

Svar på tråden Dansa med vargar 2