• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Majblomma12

Skicka bilderna på gmailen så totar jag lite.

• Fiaflopp

hmm jag som inte kunde logga in där men funkade det på hotmailen?

• Majblomma12

Ja, men skicka dem till min gmail?

• Majblomma12

Bilderna har kommit. Favoritgrupp?

• Fiaflopp

Oj oj...massor som sagt men om vi säger KIZZ så är det hans barndomsidoler och kanske är det fortfarande,han avgudar dem gubbe som han är,haha

• Java

Hola...loggade på för att säga hej till er. Men så fort man blivit påloggad så börjar sonen gnälla efter sällskap!

Hoppas ni alla mår bra! Nu skall jag läsa tillbaka lite!

• Majblomma12

OK, då vet jag. Återkommer.

• Fiaflopp

Du ska veta ior att det betyder väldigt mycket att du orkade hjälpa mig med detta!!

Java: hoppas du mår finfint!

• Java

Amadea: på dig söte vän!!! och jag som loggade på precsi då du la av!!

FF: vi mår kanon! H sitter på golvet och leker lite för sig själv, men jag måste springa dit hela tiden. Nu fick han tag på sina våtservetter...Mums

Hårdrock!?....Hmmm, not my coup of The. Är nog så långt från hårdrocksdiggare man kan vara. Jag mesar, oc gillar vispop, sclager och det mesta av svensk musik. Ex M Uggla, HELT fantastiskt!!!! Sedan tycker jag om vinyl. Det är musik det!!

Svar på tråden Dansa med vargar 2